Kajac Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Hei. Dette bildet er fra service-heftet på bilen min. Noen som kan se hva som står i den røde ringen? Så vidt jeg kan se står det "Skiftet registereim", men vil gjerne ha dette bekreftet/avkreftet. Takk PS. Kanskje feilt forum, men følte dette var mer OT enn bilrelatert. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg leser også skiftet registerreim. Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Ser ut som skiftet registerreim ja. 1 Lenke til kommentar
Henning- Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Er du veldig usikker ringer du nr som står rett over skrifta Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Er du veldig usikker ringer du nr som står rett over skrifta Det som er krysset ut, mener du? Men jeg slenger meg på at det står "skiftet registerreim", med en skrivefeil vel og merke. "Registereim". Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Synes det ser ut som "Skiftet blinklysolje". Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 1. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2011 (endret) Da setter jeg denne som løst. Tidspunktet passer utmerket for bytte av registerreim. Takk for svar Leo_Khenir: Blinklysoljen bytter jeg hvert år slik en fornuftig bileier skal Endret 1. juli 2011 av Kajac Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Det er godt. Håper du husker å sjekke at den grønne overledningen sitter som den skal, og smører litt sleggefett på for den ekstra sikkerheten også. Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 1. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2011 Selvsagt. Noe annet ville jo vært livsfarlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå