reminett Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Hei! Jeg trenger 2TB som jeg kan mounte på linuxboxen min. Noen som har forslag? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Linux boksen? Hvis den bruker 3,5" Sata harddisk ville jeg gått for: Hitachi Deskstar 7K3000 2TB SATA3 64MB cache, 7200RPM, 6GB/S, 0F12115 Da denne er veldig bra for å være harddisk, er ikke helt oppdatert, men dårlig kjøp er det neppe. Lenke til kommentar
reminett Skrevet 28. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2011 Ah, beklager at jeg var uklar. Siden jeg postet denne på "Nett-tjenster", så tenkte jeg at folk tok hva jeg mente med en gang Jeg mener 2TB online lagring, som kan mountes på boksen min Lenke til kommentar
Mez Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Tenker du NFS eller lignende? Lenke til kommentar
reminett Skrevet 29. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2011 Tenker du NFS eller lignende? Ja Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Prøv å se på f.eks https://mozy.ie/home/free/ om du finner noe der. Du kan få 2 GB gratis, over det betaler du for. Den ville jeg prøvd ut. Ville nok pakket filene med passord slik at det blir litt vanskelige for personene å få tak i private filer. Lenke til kommentar
Mez Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Tenker du NFS eller lignende? Ja Tilbyr dette til noen kunder allerede, enten NFS eller SSHFS (SFTP). PM hvis du vil vite mer om hvordan jeg løser det. Erik Lenke til kommentar
emilkje Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Jeg har funnet ut at det i mange tilfeller vil lønne seg å bruke Amazon S3 kontra fast lagringsplass. Mange finfine planer å bryne seg på Kommer selvfølgelig an på bruken. S3 skal kunne mountes selv om det ikke er offisiell støtte for det - se s3fs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå