sp33dy60 Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 (endret) Hey, jeg er ny så beklager hvis dette havnet i feil tema. Jeg lurer på om det går an å hacke en hotmail konto uten å tippe hemmlig svar, eller tippe… Endret 28. juni 2011 av Runar Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Regelmessig bytt passord og hold datamaskinen din ren for virus. Lenke til kommentar
sp33dy60 Skrevet 28. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2011 Mulig å slette innlegget trenger ikke flere svar? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Mulig å slette innlegget trenger ikke flere svar? Vi sletter ikke tråder selv om de har blitt besvart. Det er også totalt unødvendig å fjerne innholdet i innlegget ditt. Hvis du lar det stå, og heller trykker på «Løst»-knappen, vil andre brukere med samme problem/spørsmål enkelt finne løsningen. Jeg har gjenopprettet deler av innlegget ditt, og setter pris på om du gjør resten. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Som nevnt over, antivirus, brannmur og regelmessig passordskifte/policy. Sørg også at du har siste oppdateringer til programvare og OS'et ditt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå