Icebird_Productions Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 (endret) Sjekk ut denne Icebird remixen! Tok 2.plass i Dmitry Malikov's remix konkurranse i Russland der 200 produsenter deltok. (en av russlands største popstjerner) Link til konkurranse og nedlastning: http://dmitrymalikov.promodj.ru/ http://www.youtube.com/watch?v=z03lWVBatEA Endret 28. juni 2011 av Icebird_Productions Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 (endret) Kul låt, ser at det er blitt mer house-aktig lyd nå fremfor dancesoundet som du er kjent for. Men du er jo "proff" iforhold de fleste andre her, så skal ikke sammenligne deg med andre usignerte artister. Men gratulerer med 2. plassen. Edit: Bruker du renoise? Bruker selv modplug tracker. Endret 28. juni 2011 av Blåbær Lenke til kommentar
Icebird_Productions Skrevet 28. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2011 Kul låt, ser at det er blitt mer house-aktig lyd nå fremfor dancesoundet som du er kjent for. Men du er jo "proff" iforhold de fleste andre her, så skal ikke sammenligne deg med andre usignerte artister. Men gratulerer med 2. plassen. Edit: Bruker du renoise? Bruker selv modplug tracker. Ja, soundet er mer house/electro i denne mixen. I Russland er electronisk sound veldig i skuddet for tiden. Bruker blant annet renoise. Kan garantere at det er en del bedre en modplug tracker, og det er bygd på samme prinsippet. Så det burde du prøve ut Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Ja, hele østeuropa har hatt house/dance dilla i ganske mange år nå. Eller nedover Søreuropa også når jeg tenker meg om. Ja vet at renoise er bedre enn modplug, men det er gratis og det er ett program jeg kan veldig godt. Men godt mulig jeg skal laste ned en demo for å få sett på de nyeste forbedringene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå