skylinepower Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Er pisslei å ha langt hår nå, pannluggen går nedafor haken, bruker hårstrekk, men sykt lei av det, og blir så vanvittig varmt på sommeren. 2år og 2mnd.. siden sist jeg klippet meg, så nå skal det bort! Men aner ikke hva jeg vil ha.. men gjerne noe kort, ikke noe pannlugg, har egentlig ellers ingen ideer. Kom gjerne å post noen bilder dere synes er kult, som ser litt fighting aktig ut Lenke til kommentar
Olgadolga Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg har noe lignende som dette. Maskinklipt på sidene og 3-4 cm oppå hodet. Samme i bakhodet.. Blir litt sånn street-fighter look. Du kan jo også få frisøren til å lage sånne striper på sidene, men synes det blir litt harry og wannabe badass Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg har noe lignende som dette. Maskinklipt på sidene og 3-4 cm oppå hodet. Samme i bakhodet.. Blir litt sånn street-fighter look. Du kan jo også få frisøren til å lage sånne striper på sidene, men synes det blir litt harry og wannabe badass Sidecut altså, samme som jeg har, bare ganske langt på toppen. Elegant det, hvis du styler det riktig. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 28. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2011 Vil ikke ha slik sidecut, må isåfann kanksje være 1-1,5cm da.. noen som har vilde av det? og 2-2,5cm på toppen? blir som en slaks hanekam da? Lenke til kommentar
Olgadolga Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Kunne tatt bilde av meg selv, men gidder ikke. Brukte 12 mm maskin på sidene og ca. 3-4 cm oppå huet. Mowhawk i nakken. Det slår ikke feil Er råkult Lenke til kommentar
Hightow3r Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Kunne tatt bilde av meg selv, men gidder ikke. Brukte 12 mm maskin på sidene og ca. 3-4 cm oppå huet. Mowhawk i nakken. Det slår ikke feil Er råkult Jojo, Ta bilde! Ble litt nyskjerrig jeg også nå Vil også ha en neeew look : ) Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 28. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2011 Ta bilde! hørdes litt ut som slik jeg kan tenke meg! Kan jo bare streke over ansikte, men ta bilde fremmant, fra siden og bakfra Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Vil ikke ha slik sidecut, må isåfann kanksje være 1-1,5cm da.. noen som har vilde av det? og 2-2,5cm på toppen? blir som en slaks hanekam da? Det er sidecut.... Jeg har sidecut, men frisøren klippa med 12mm på sidene. Finner lignende bilde senere. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 29. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2011 Kom gjerne med forslag aka bilder:) Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 (endret) Fighter-look Prøver du å skremme folk eller? Dette bildet har blitt postet tidligere på forumet, men er prikk lik den sveisen jeg har nå, tror jeg har litt kortere og jeg drar den over til den ene siden, istedenfor å dra alt rett bakover. Endret 1. juli 2011 av Rankiz Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 1. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2011 beklage, men det var ikke spesielt fint da.. :/ Lenke til kommentar
de123456789 Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Jeg håper du ikke mener bildet som "Rankiz" postet... Vedkommende er en av svært få som faktisk kler den frisyren. Lenke til kommentar
Olgadolga Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 (endret) Er det nærmeste jeg fant.. Jeg har ikke fullt så kort hår oppå hodet og har mer lugg, slik at jeg kan ha voks i det og style det mer.. Edit: Fant noe som lignet litt mer.. Endret 2. juli 2011 av Olgadolga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå