KLB Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Hvordan er denne mot iPhone 3g? Min kone kunne tenke seg en liten snerten HTC. Men hun synes min Sensation er for stor (forståelig). Hun har iPhone 3g fra før men synes den er litt treg til tider. Noen som har noen formeninger? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Wildfire S er en snerten sak, Sensation er stor for mindre hender. Og 3G begynner bli TreG. ( så du ordspillet der?! hah hah ... ) Nei, du dekket det meste, kan bare si at jeg syntes Wilfire S virker som et fornuftig valg her. Meste av det som var negativt med den første Wildfire modellen har jo blitt rettet på i Wildfire S. Lenke til kommentar
KLB Skrevet 28. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2011 Vil det si at Wildfire S er en bedre telefon enn iPhone 3g på de fleste områder? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Jeg mener det. Wildire S har kraftigere prosessorer og mere minne enn iPhone 3G, bedre kamera (osv) .. Men det skal også nevnes at enkelte som har tatt en bit av Eple, vil aldrig spise banan igjen. Lenke til kommentar
KLB Skrevet 29. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2011 Sistnevnte om eple vs banan har jeg hatt i tankene. Men hun er ikke så avansert mtp bruk. Det går i sms, mms, samt surfing og Facebook. Og så er jo Spotify kjempemessig da Synes ikke det funker like bra på iPhone. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå