TBlure Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 (endret) Hallo. Okeeii, så jeg har flashet Lite'ning 1.5 på GS2n min. Som den idioten jeg er, glemte jeg å ta backup Og nå, som det har kommet ny oppdatering vil jeg tilbake til stock ROMet. Men jeg vet ikke hvilket som er riktig Det er 2 måter dere kan få vite det jeg trenger: 1. Gå inn på telefonen, (altså telefon tastaturet) og skrive *#1234# Da kommer det opp noen tall og bokstaver, og hvis du kunne ha skrivd dem her? (PDA, Phone, CVC) 2. Koble telefonen til pcen og åpne Kies. Der står det også PDA, Phone og CVC under Programvare informasjon. Så hvis dere kunne skrive dem her? (Hos dere kommer det kanskje til å stå andre bokstaver og tall) Og, kunne dere sagt om hvilken operatør dere kjøpte mobilen med? (Netcom, Telenor osv.) (IKKE hvilken operatør dere bruker, men den dere kjøpte mobilen med. Hvis du kjøpte den uten abonnement, så skriv det ) Jeg trenger de tallene og bokstavene for å finne det norske ROMet sånn at jeg kan oppdatere tlfen min Endret 30. juni 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå