1915 Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 (endret) Kjøpte meg en Huawei U8800 idag. og sålangt har jeg klart å slå den på og trykke litt. hehe men har seg slik at jeg får ikke opp alle tlf nr mine som jeg har på sim-kortet. hvordan får jeg det? Endret 30. juni 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Endre innstillingene dine slik at Telefonminne og Simkort vises Lenke til kommentar
1915 Skrevet 28. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2011 og hvordan gjør jeg det? framgangsmåte? Lenke til kommentar
1915 Skrevet 28. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2011 edit: fikk det til. men jeg la til google kontoen min. og da kommer det opp epost når jeg får. men da er det jo tilkoblet telenor mobilnett hele tiden og det bruker jo penger. hvordan slår jeg det av? Lenke til kommentar
1915 Skrevet 28. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2011 edit igjen; fikk det til Lenke til kommentar
1915 Skrevet 28. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2011 (endret) Når det gjelder tastaturet. hvorfor mangler ø og å? men æ er jo der? :S og ja jeg har på norsk tastespråk Endret 28. juni 2011 av 1915 Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 (endret) Når det gjelder tastaturet. hvorfor mangler ø og å? men æ er jo der? :S og ja jeg har på norsk tastespråk Vil bare si at alt du skriver i denne ubrukelige posten kan du finne på forumet. dette er helt vanlige android "common knowledge" ting. så hvis du hadde orket å lese pittelitt på forumet og sticky tråder så hadde du hatt peiling på alt dette. Les å google før du lager en unødvending post. Men for å svare på spørsmålet ditt. Gå på android market og last ned Scandinavian Keyboard. Gå på innstillinger å kryss av at du vil bruke det. Så når du skal skrive en melding, så holder du inne på skrivefeltet til det kommer opp "input method" og du velger scandinavian. Referer alle spørsmål du måtte ha om Huawei U8800 her i det offisielle forumet. Endret 28. juni 2011 av Fikseren Lenke til kommentar
1915 Skrevet 28. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2011 takker og bukker. har installert det og satt det som standard. men fikk ikke ø og å ;( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå