Seisi Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Hei har satt opp en liste for hva jeg anser for å være en god pc til underkant av 10k som kan finnes hes: http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=944323&su=21AC8CD6-3A5E-4F22-AA56-87ABFC138C43 Grunnen til at jeg ikke har satt opp noen SSD er fordi jeg har en 128gb disk som jeg tenkte å sette inn i denne pcen, men har likevel et par spørsmål. Skal også i hovedsak kjøre 2x 24" skjermer. 1. Jeg har valgt en 7,2k RPMs disk som skal ta seg av det som tar opp plassen min som filmer og lignende og ser at 5,4k RPMs disker er en del billigere, vil jeg få mye dårligere ytelse med en 5,4k RPMs disk når jeg har en SSD som skal kjøre OS og spill? 2. Er det noe jeg har valgt som er "overkill" eller flaskehalser i forhold til det andre jeg har valgt? noe som jeg burde tatt en bedre/dårligere versjon av? har ikke lyst til at feks rammen eller hovedkortet skal være en flaskehals i forhold til det andre jeg kjøper Ellers kan dere komme med forslag til ting dere syns passer bedre med de komponentene jeg har valgt. På forhånd takk! //Seisi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå