Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

World Of Warcraft gamer trenger din hjelp om BSOD!

Anbefalte innlegg

Jeg har instalert WoW, Men nå jeg skal patche. Så er launcheren der i sånn 10 sec å laster seg ned også plutselig BOOOM! Blue Screen Of Death!

Jeg får en feilmelding som sier

"IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL"

Å lenger ned på blåskjermen sto det noe med

"STOP 0x00000A" osv.

Dette har skjedd me to spill når jeg skal oppdatere (World of warcraft& League of legends)

Men det med world of warcraft har hendt etter Cataclysm kom ut.

Har ikke aldri fått problemer med WoW før når jeg spilte.

(skal begynne igjen)

Jeg skal legge til en dxdiag fil

og et bilde fordi jeg fikk en feil når jeg skulle sjekke dxdiag.

Håper noen kan hjelpe meg ! :O, er så uheldig me denne pc'en : (

De på blizzard sa at jeg måtte oppdatere chipset driver, motherboard driver. Har ingen aning hva de mente med det. Spurte om jeg kunne få hjelp med det, men nai nai. Så jeg tok ett forsøk å spurte her :o

DxDiag.txt

post-247334-0-26704500-1309274217_thumb.jpg

Endret av Zetracor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du finner ut hvilket hovedkort du har så kan jeg prøve å finne BIOS til deg

Er ikke sikker om dette er korrekt

i følge ett aent forum

"Hovedkort er det samme som "systemmodell" på dxdiag "

Da er mitt X71SL

Vet ikke helt hva hovedkort er. Sorry D:

Lenke til kommentar

Hvis du finner ut hvilket hovedkort du har så kan jeg prøve å finne BIOS til deg

Er ikke sikker om dette er korrekt

i følge ett aent forum

"Hovedkort er det samme som "systemmodell" på dxdiag "

Da er mitt X71SL

Vet ikke helt hva hovedkort er. Sorry D:

Ok, ser at du har en laptop. For å være helt ærlig så har jeg ikke tid til å vise deg hvordan du gjør en BIOS update på en laptop hvis du ikke engang vet hva et hovedkort er.

Du får nesten google deg litt fram. Det er ikke vanskelig hvis du bare gidder å lese deg gjennom alt stoffet. Som en liten start kan du prøve å søke f.eks "How to update BIOS for laptop". Hvis du får med deg det du finner fram til, kan du gå inn her http://support.asus.com/Download.aspx?SLanguage=en&m=X71SL&p=3&s=125 og laste ned den øverste BIOSen (BIOS 206). Hvis du har Windows 7 32-bit må du bytte til Windows 7 32 bit oppe hvor det står "OS:". DU kan sjekke om du har et 32 bit OS ved å gå inn på kontrollpanel, og deretter på system. Her ser du hvilken type OS du har under systemtype.

Endret av beirch
Lenke til kommentar

Vel, det er såre enkelt egentlig.

Last ned CPUZ. Det henter ut masse info om hardwaren din, og Motherboard er en egen seksjon. Der ser du navn og utvikler av hovedkortet ditt og modellen på PC'n også sikkert. Så går du til nettsida til utvikleren, klikker "Drivers" (e.l.), finner ditt hovedkort/type PC i lista og Download.

Tviler på det er no BIOS update som trengs. Men hovedkortene nå for tiden kan gjøre BIOS updates fra Windows, det er ikke så knotete som før med å legge på diskett og kjøre DOS-flash tools lengre.

Du burde kunne finne BIOS update tools sammen med filene til PC'n på nettsida.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...