Nihilist1 Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg har begynt å skifte fokus fra å arrestere folk for hersketeknikker, til å bli bedre på å sjonglere de selv i tide, og ikke i utide, den siste tiden. Det er lenge siden jeg gikk rundt med skylapper, og hadde behov for å tro at verden skulle være et slags rettferdig sted, hvor moral var et spm om forståelse. Mennesker kjøper hersketeknikker, og da fortjener de faen meg hersketeknikker. Eneste "aber" er at enkelte hersketeknikker er for lette å avsløre. Jeg lurte derfor på om denne tråden kunne være en gjensidig lære-bort-tråd, hvordan vinne i spillet om å være suksessfull, i forhold, på jobben, på butikken osv med de beste hersketeknikker verden har sett. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Ikke rart du kaller deg Nihilst1. Les Sun Tzu - The art of War. Eller Robert Greeene - The 48 Laws of Power. 2 Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Utifra det jeg har sett, er en hånd på skulderen (eller enda verre, baksiden av nakken) til personen du snakker til en sykt effektiv hersketeknikk. 1 Lenke til kommentar
Flatlus Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Ikke rart du kaller deg Nihilst1. Les Sun Tzu - The art of War. Eller Robert Greeene - The 48 Laws of Power. Sistenevnte vil jeg tro er definitivt en bok som kartlegger emnet. Dessverre tror jeg ikke at å lese en bok vil gjøre en bedre med hersketeknikker. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Den kan jo gi ett innblikk i hvordan folk bruker hersketeknikker i alle fall. Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Her får du se en norsk mester i hersketeknikk. Filmet med skjult kamera. http://www.youtube.com/watch?v=R_91N0i84so 3 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Utifra det jeg har sett, er en hånd på skulderen (eller enda verre, baksiden av nakken) til personen du snakker til en sykt effektiv hersketeknikk. Helt uenig. Lenke til kommentar
hursay Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Utifra det jeg har sett, er en hånd på skulderen (eller enda verre, baksiden av nakken) til personen du snakker til en sykt effektiv hersketeknikk. Helt uenig. Hvorfor det? En annen god teknikk er knyttede never hevet bryst, arrogant oppførsel, hyjsing, ignorering til et visst nivå osv. Lenke til kommentar
Flatlus Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Utifra det jeg har sett, er en hånd på skulderen (eller enda verre, baksiden av nakken) til personen du snakker til en sykt effektiv hersketeknikk. Helt uenig. Hvorfor det? En annen god teknikk er knyttede never hevet bryst, arrogant oppførsel, hyjsing, ignorering til et visst nivå osv. Det er jo en klassisk hersketeknikk og man risikerer å bli oppfattet som en som driver å leser på hersketeknikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå