settings Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Heisann, jeg vurderer og trekke alt av ledninger på nytt i min RS 97 mod. har visse problemer med masse kutta ledninger, ødelakte koblinger, manglende ledninger, osv. det jeg lurer på er om det er mye jobb( forventer noe), om jeg kan sende sykkelen på et verksted ell noe. Pris på dette/ nye ldnng også relevant. På fohånd takk for all hjelp hilsen en nyforelska rs eier Lenke til kommentar
zatux Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Huppsann! Dette er mye arbeid men med gode tegninger kan du nok klare det selv. Jeg fant engang ett blekke på apriliaforum.no med tegninger. Finner ikke igjen i farten da. Lykke til, og kjør forsiktig. Mye krefter i de RS-hestene. Lenke til kommentar
settings Skrevet 28. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2011 jeg har servishåndboka på RS, bak i den er det koblingskjemaer, så jeg har dem. men utstyr, ledninger og sånt, hvor får man kjøpt det? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Skjekk oemparts.no, finner du ikke i nettbutikken er eieren VELDIG behjelpelig Lenke til kommentar
zatux Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Jepp, oemparts, har selv handlet der. Kan ta litt tid, men pris og service er kanon. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Og for guider og slikt kan du spørre på apriliaforum.no! mange som kan mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå