Gå til innhold

Forumbestefar pensjonerer seg.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden Geir nå rent formelt er ferdig som administrator kan jeg vel gi et pittelite svar på det du skriver tomkjetil.

Jeg har brukt mer tid enn de fleste på å diskutere prinsippielle problemstillinger vedrørende forumet med TWFA, og jeg kan i alle fall understreke ett punkt.

TWFAs holdning til sensur er som min holdning til restriksjoner av fotografering på offentlig sted. At det er en vederstyggelighet, og at det i en ideell verden ikke bør finne sted. Noen ganger krever generelle hensyn til debatten at man regulerer litt. Det er derfor noen ytringer ikke tillates på forumet, for eksempel kan jo personangrep nevnes. Om jeg vil kalle TWFA en forjævla hestkuk er det et meningsuttrykk, men det er ikke tillatt fordi de forvansker debatten og heller ikke bidrar noe til den. :)

Å anklage Tom Waits for Alice for sensurlyst er, med respekt å melde, absurd.

:)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Takk igjen alle sammen. Siste dagen nå, og jeg har tjuvstartet med ny medlemstittel, avatar og signatur mens jeg fortsatt har admin powers og kan rette det selv.

Jeg har bedt forumets ledelse om å ta fra meg alle utvidete rettigheter, så fra i morgen er jeg teorien i en høyst alminnelig bruker. Det betyr ikke at folk ikke fortsatt kan sende meg PM om ting de måtte ha lyst til å diskutere, men jeg kan altså ikke lenger gjøre noe med det, annet enn å si min mening.

Jeg har forøvrig ikke tenkt å ha så sterke meninger om forumet, det overlater jeg til de som er igjen. Vi har jo hele resten av verden å mene noe om, og det kan være vel så interessant og ikke minst matnyttig. Det skal i grunnen bli godt å ha tid til å mene noe om "krig og fred og politikk og sånt" igjen...

BTW: Til alle som nå venter på Alice: Smør dere med tålmodighet. Jeg har ventet i 7 år, og ennå ikke sett snurten av henne.

Geir :)

• Liker 6
Lenke til kommentar

Takk igjen alle sammen. Siste dagen nå, og jeg har tjuvstartet med ny medlemstittel, avatar og signatur mens jeg fortsatt har admin powers og kan rette det selv.

Jeg har bedt forumets ledelse om å ta fra meg alle utvidete rettigheter, så fra i morgen er jeg teorien i en høyst alminnelig bruker. Det betyr ikke at folk ikke fortsatt kan sende meg PM om ting de måtte ha lyst til å diskutere, men jeg kan altså ikke lenger gjøre noe med det, annet enn å si min mening.

Jeg har forøvrig ikke tenkt å ha så sterke meninger om forumet, det overlater jeg til de som er igjen. Vi har jo hele resten av verden å mene noe om, og det kan være vel så interessant og ikke minst matnyttig. Det skal i grunnen bli godt å ha tid til å mene noe om "krig og fred og politikk og sånt" igjen...

BTW: Til alle som nå venter på Alice: Smør dere med tålmodighet. Jeg har ventet i 7 år, og ennå ikke sett snurten av henne.

Takk for innsatsen. Du har gjort mye bra. :fun: Likte forøvrig den nye tittlen, men synes den forrige avataren var bedre enn den nye. Signaturen synes jeg ikke det var så store endringer i.

Lenke til kommentar

Vært fan av tom waits lenge ja bestefar? : )

I 35 år ca. Tror ikke de to første platene fikk mye spilletid på norsk radio, så det tok vel litt tid før jeg oppdaget ham.

Likte forøvrig den nye tittlen, men synes den forrige avataren var bedre enn den nye.

Smak og behag. Den nye avataren sier mer om hva jeg står for. (Gitt at man har lest boka og/eller sett filmen, selvsagt.)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tusen takk for vel utført admingjerning! Du har virkelig gjort forumet til et finere sted å være!

Redigerer inn yndlingssitatet mitt!

"Jeg vil bare få påpeke at jeg ikke har bart. Men jeg har hatt. Hatt bart, altså. Og hatt også, faktisk. Men det var før og ikke nå. Skjønt jeg har hatt nå, stråhatt. Men ikke bart. Bare så det er helt åpenbart. (Ikke åpen bart.)"

Endret av Poor Leno
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Selv om jeg selv ikke har så lang fartstid på forumet må jeg si jeg er imponert over hva du har gjort her. Også må jeg påpeke at sitatet i posten over er det mest geniale utsagnet jeg har lest på lenge :)

Edit: Fjernet sitat

Endret av ChristianL
Lenke til kommentar

Jeg må nesten benytte dette øyeblikket til å igjen takke deg for fantastisk innsats Geir! Det er med stor sorg jeg ser din avskjed nærme seg med store skritt, mens Tom Waits sin sang Alice runger på annlegget i bakgrunnen.

Det er ikke tvil om at en stor ressurs for forumet forsvinner, men jeg ser samtidig frem til å lese dine fremtidlige poster selv om din tittel kun er bruker, og ikke tittelen som "forumets gud" som du egentlig burde besitte.

Takk for lang og tro tjeneste, og alle dine timer som du har satt av for oss brukernes beste.

Lykke til videre Geir, og takk for alt! :)

Endret av FredrikV.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Får si takk for jobben du har gjort nå som tittlen er endret fra "administrator" til "medlem".

PS: FÅr håpe for alle som endret brukernavnet sin del at de kan få det endret tilbake igjen før et halvt år har gått slik det vaneligvis er. Eller at de hvis ikke er fornøyd med endringen de har gjort...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Nå skal vi få et beinhardt totalitært regime med Jarmo som diktator, der han vil styre forumet med jernhånd. Det skal bli meget interessant å observere konsekvensene av "maktskiftet".

Jeg ler om forumet vil bli et "drittungediktatur", for da blir det min avgang fra "medlem til ikke medlem".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Uten å gå inn på hvem Jarmo er kan jeg definitivt si at han ikke er noen drittunge, og det tror jeg ingen som har møtt ham i levende live vil påstå heller. Kanskje Haakon Lie ville ment det, men det blir en digresjon.

:)

Jeg har ikke påstått at Jarmo er en drittunge, men ordet drittunge ble brukt som et kallenavn på diktaturet i sin helhet, på hvordan det ville muligens bli. Altså moderatorene og administratorene utgjør regimet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...