Nellyy Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Takk for en flott innsats da. Lenke til kommentar
-Longva- Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 4chan-tråden blir ikke den samme uten! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Det her nekter jeg faktisk å godta. This. 4 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Selv om det kanskje ikke virket sånn fra innleggene mine var du en av de beste. Takk for innsatsen og jeg håper du ikke slutter å poste regelmessig selv om du slutter som administrator. 2 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Ouch Men hey hey, nå blir det fritt frem i 4chantråden! Vi skal sørge for å få en av oss andre promotert til sarkastisk kommandant og omnipotent allviter i den tråden. Gjerne en som er glad i å lage nidviser 1 Lenke til kommentar
hernil Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Ouch Men hey hey, nå blir det fritt frem i 4chantråden! You wish^^ Dette er et stort tap, men vi beholder heldigvis Geir som bruker! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Dette er (igjen) en av de tristeste dagene for forumet. Dog kan vi jo alltids spamme ned Tek for å få deg annsatt i større stillingsbrøk (nei, det var ingen oppfordring) You wish^^ Dette er et stort tap, men vi beholder heldigvis Geir som bruker! Om vi to legger oss sammen i en av geirs sko klarer vi nesten å fylle tåspissen, så jeg tror vi har kontroll! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Synd at du legger fra deg moderatorhammeren. Håper at du ikke forlater forumet helt Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Du har bidratt med mange interessante innlegg, og alltid vært en blid moderator. Takk for innsatsen - du fortjener en fet fallskjerm! Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Så det komme. Takk for forsøket. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Dette betyr at jeg tar over som admin ikkesant? 9 Lenke til kommentar
Stereotypisk bergenser Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Vil være så kjepphøy at jeg på vegne av diskusjon.no takker deg for en strålende innsats og godt eksempel som både moderator og admin. Likte godt din lederstil og som nevnt tidligere håper jeg også du fortsetter å være en aktiv bruker ettersom jeg tror mange har mye å lære av deg. Jeg mener fortsatt at når man er sjef trenger man ikke nødvendigvis være et rasshøl, noe du har klart å bevise flere ganger. Men du har fortsatt ikke svart på spørsmålet mitt, dog jeg frykter det er et svar som aldri kommer. Men jeg spør igjen, hvorfor venter Tom på Alice? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Dette er egentlig litt trist........ Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Hvordan i huleste kan eierne ikke høre på deg Geir? Alle vi andre gjør jo det, og det er ikke fordi du er en skummel diktator med makt. Det er rett og slett fordi du er den viseste brukeren av alle her inne. Snakk om å kaste bort ressurser. 1 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Får du beholde forumsbestefartittelen? Den er så koselig Vi kan behandle den som en tatovering om Geir ønsker det, da blir han ikke kvitt den Geir har gjort en kjempeinnsats. En stor andel dugnadsarbeid har alltid vært del av realiteten hva gjelder å være del av forumet, det være seg som administrator som administrerer, moderator som modererer, veileder som veileder eller bruker som produserer kvalitetsinnlegg etter kvalitetsinnlegg, uten å leve av det slik forfattere og journalister gjør. Det tar på og det er vanskelig å legge ned flere timer uken til slikt når man har munner å mette. Vi må leve med at arbeid gjøres på basis av velvilje og dugnadsånd - samt at skjebnen gjør at vedkommende har slik tid å avse. Det er hva som har gjort forumet til hva det er i dag og, enn så lenge, er det hva som må drive det fremover. Vi vinner uten tvil mye på det, og vi taper annet. Det er en evig balansegang. 4 Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Skal ikke spore av men har Wikipedersen, nÅ Eirik sluttet som veileder ogsÅ? To store sjeler pÅ forumet, twfa generelt, og Wiki som en vandrende Wiki I vannkjØlingsdelen. Takk til begge for strÅlende innsats! Lenke til kommentar
Populært innlegg tom waits for alice Skrevet 29. juni 2011 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 29. juni 2011 Det her nekter jeg faktisk å godta. Dere får ha demonstrasjonstog på Rådhusplassen... Men hey hey, nå blir det fritt frem i 4chantråden! Ikke vær for sikker! "The lawn Is pressed by unseen feet, and ghosts return Gently at twilight, gently go at dawn, The sad intangible who grieve and yearn...." T.S. ELIOT Hm, eg lukter interne konflikter... Jeg ville mer enn andre, og siden jeg ville gjøre det med deres penger så hadde de en åpenbar rett til å mene noe om det. Får du beholde forumsbestefartittelen? Den er så koselig De kan jo prøve å ta den fra meg... Vet ikke om jeg skal +1 denne jeg.. da det blir et veldig tveegget svar.. "liker" at du trekker deg liksom.. her brurde man ha gjort et unntak, og aktivert -1 funksjonen, da jeg ikke liker at du trekker deg.. Jeg tolker plussene i beste mening. Dog kan vi jo alltids spamme ned Tek for å få deg annsatt i større stillingsbrøk (nei, det var ingen oppfordring) Eller dere kunne skillinge sammen og kjøpe forumet. “That money talks, I'll not deny, I heard it once: It said, 'Goodbye” Richard Armour Men jeg spør igjen, hvorfor venter Tom på Alice? Kanskje fordi han er for sjenert til å spørre henne. Hvordan i huleste kan eierne ikke høre på deg Geir? De hørte på meg, de kjøpte bare ikke argumentasjonen. En stor andel dugnadsarbeid har alltid vært del av realiteten hva gjelder å være del av forumet, det være seg som administrator som administrerer, moderator som modererer, veileder som veileder eller bruker som produserer kvalitetsinnlegg etter kvalitetsinnlegg, uten å leve av det slik forfattere og journalister gjør. Ja. All ære til de som ofrer sin tid og sin innsats. Sånn er det. Det er åpenbart et gode, men det begrenser nødvendigvis ambisjonene. Nå får jeg satse på å igjen bli en av dem som produserer innlegg etter innlegg. (Kvaliteten får andre bedømme.) Geir 28 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Det her nekter jeg faktisk å godta. For en gangs skyld enig med Dark i noe som helst. Men må du, så må du. "Dette er ikke adjø, bare på gjensyn!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå