Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

En liten kinkig situasjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel trådstarter... de fleste her sier at du skal gå videre, noe som sikkert ikke er en dårlig ide.

En liten tanke er om du tilgir henne, eller om du allerede har gjort det, og gir henne en ny kjangse. Hun har insett sine feil, og kanskje til og med lært av dem. Spørsmålet "fortjener hun en ny kjangse" dukker opp, og må svares på før du bestemmer deg. Men... det er ikke noe jeg eller andre her på forumet kan svare deg på. Det er opp til deg, for vi er tilbake på om du kan tilgi henne eller ikke. Så kan du det? Kan du gi henne en ny kjangse? :)

kan du lære deg å skrive "sjanse" skikkelig før du gir kjærlighetstips?

Haha, det var faktisk helt forjævlig å lese. "kjangse", "kjangse", "kjangse", "kjangse", "kjangse"... grøss..

Men topic: Det beste ville ha vært å la være å svare henne. Men nå har du åpnet døra. Ikke ha for høye forventninger til det, forbered deg på det verste.

Lenke til kommentar

Dere har mye rett i det som skrives.

Av en eller annen grunn har hun blitt langt mer lunken enn hva tilfellet var de to første ukene. Jeg var selv relativt tilbakeholden den første stunden da jeg ikke ville bli følelsemessig involvert. Men da hun nevnte at hun ville møtes og at hun etterhvert hadde innsett at jeg hadde alle de egenskapene hun ville ha. Etter dette har hun altså vært langt mer tilbakeholden og kontakter meg knapt i motsetning til hva tilfellet var i starten. Og når jeg spør om hva vi skal finne på og når skrur hun over til noe annet eller finner ut hun har viktigere ting å gjøre.

Hva tror dere denne oppførselen skyldes? Jeg tror det dreier seg om at hun har fått bekreftet det hun ville i form av hun jeg fremdeles kan være svak for henne og dermed kan gi blaffen i meg eller så er hun redd for å bli følelsemessig involvert med meg så lenge jeg bor i et annet land.

Endret av BloodRedShoes
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...