mobilen.no Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 En oppdatering gjør Galaxy S II til en bedre mobil. Retter feil på Galaxy S II Lenke til kommentar
Asmod Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Flott! Har merket at mobilen tidvis kan bli veldig varm, så dette var gode nyheter Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Går ut ifra at det er XWKF3 de snakker om her? Jeg har også merket at skjermen av og til ble varm. Oppdateringen er allerede flashet, og kan ikke huske å ha opplevd varm skjerm etter oppdateringen. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Hva med den trøblete Exchange-støtten? Lenke til kommentar
TBlure Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 (endret) Kan noen hjelpe meg? Har flashet et annet ROM på GS2n min, så har nå den Koreanske versjonen (KF2).. Så for å oppdatere til den nye versjonen, trenger jeg det norske ROMet, og det har jeg ikke -.- Så hvis noen kunne ha gått på telefonen, og tastet inn *#1234# og skrivd opp bokstavene og tallene som står der? (PDA, PHONE og CSC) Helst før du har oppdatert tlfen, men fungerer hvis du har oppdatert den allrede Endret 28. juni 2011 av bruflot Lenke til kommentar
iPaal Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Pussig det ikke er en stor diskusjon nå........hadde denne feilen skjedd med iPhone hadde det vært 100 iPhone hatere her tvert og skrevet masse piss. 1 Lenke til kommentar
Saiko Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Så, trenger jeg ikke-linux-OS for å bruke Kies? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Øh, hvordan? Jeg finner ingen ting i Kies som minner om oppdatering av telefonen. Det finnes riktignok en "search for updates" under "about telephone", men det krever opprettelse av konto hos Samsung, og det ønsker jeg ikke. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Øh, hvordan? Jeg finner ingen ting i Kies som minner om oppdatering av telefonen. Det finnes riktignok en "search for updates" under "about telephone", men det krever opprettelse av konto hos Samsung, og det ønsker jeg ikke. Koble telefonen til PC-en når du kjører Kies. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Øh, hvordan? Jeg finner ingen ting i Kies som minner om oppdatering av telefonen. Det finnes riktignok en "search for updates" under "about telephone", men det krever opprettelse av konto hos Samsung, og det ønsker jeg ikke. Koble telefonen til PC-en når du kjører Kies. Den var selvsagt koblet til, riktignok trådløst vha Kies Air. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Er det slik at det ikke er mulig å oppdatere gjennom kies air? Når jeg kobler den til vi kies air så sier den ifra om at det er en oppdatering(KF3), men den klarer ikke å laste den ned. Reinstallerte W7 på dataen for noen uker siden, og etter det funker det ikke å koble til via usb. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
robert166 Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Du må sikkert innstallere driver på nytt. Under en av fanene helt oppe( trur det er hjelp) er det et valg det du kan trykke "installer driver". Prøv det Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 (endret) Kan noen hjelpe meg? Har flashet et annet ROM på GS2n min, så har nå den Koreanske versjonen (KF2).. Så for å oppdatere til den nye versjonen, trenger jeg det norske ROMet, og det har jeg ikke -.- Så hvis noen kunne ha gått på telefonen, og tastet inn *#1234# og skrivd opp bokstavene og tallene som står der? (PDA, PHONE og CSC) Helst før du har oppdatert tlfen, men fungerer hvis du har oppdatert den allrede Flash XWKF3 (NEE) som er nyeste ROM for oss i Norge. Se guide her. Alt du trenger å gjøre er å laste ned Odin og ROM. Hvis du flasher til en ny CRC som jeg vil tro du muligens gjør siden du nå har en koreansk ROM vil du miste all data på telefonen, så ta backup For ordens skyld: PDA: I9100XWKF3 PHONE: I9100XXKE7 CSC: I9100OXXKF1 Build info: Thu Jun 9 18:16:44 KST 2011 Endret 28. juni 2011 av Sveen Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Den var selvsagt koblet til, riktignok trådløst vha Kies Air. Du må bruke tråd. Lenke til kommentar
opresterud Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Blir spennede å se om dette fikser strømtrøbbel. Jeg har opplevd dette problemet med KE2, bruker push Exchange med Touchdown klienten. Forøvrig veldig irriterende at Kies og kodek'en på telefonen fortsatt ikke klarer å hente ut metadata fra M4A filer fra iTunes. Hvorfor støtte formatet - når man ikke kan bruke det i praksis... Jeg gidder rett og slett ikke konvertere musikken til noe annet Lenke til kommentar
andybb Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 mobilen.no: Kan dere spørre om samme feilretting kommer til Galaxy S også? Altså språkfiksen. Det tar to sekunder for Samsung å endre... no -> nb. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Du må sikkert innstallere driver på nytt. Under en av fanene helt oppe( trur det er hjelp) er det et valg det du kan trykke "installer driver". Prøv det Takk for tipset, men det funka ikke Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Den var selvsagt koblet til, riktignok trådløst vha Kies Air. Du må bruke tråd. Okå, skal høre om fruen har noe garn til overs. (takk for hjelpen) Lenke til kommentar
oleost Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 mobilen.no: Kan dere spørre om samme feilretting kommer til Galaxy S også? Altså språkfiksen. Det tar to sekunder for Samsung å endre... no -> nb. Vist det er så lett, så er vel det bare til å roote og gjøre endringen selv? Om en ikke har noe imot den selvfølgelig. Lenke til kommentar
robert166 Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Du må sikkert innstallere driver på nytt. Under en av fanene helt oppe( trur det er hjelp) er det et valg det du kan trykke "installer driver". Prøv det Takk for tipset, men det funka ikke Snålt. Sjekka om KIES applikasjonen starter på telefonen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg