stjernen1991 Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 En kamerat av meg har nå fått vitnemålet, men Matematikk 1T er ikke ført selv om han har tatt R1 og R2 i henholdsvis VG2 og VG3. Skolen sier at de har valgt å ikke føre Matematikk 1T. Dette kan ikke være riktig? Noen som kan linke til eventuelle regler angående dette? Litt surt da han har 6 i 1T, noe som trekker snittet opp! Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 1T matte er noe som er avgjørende etter vg1, så det skal så vidt jeg vet telle på vitnemålet. Utrolig surt om de nekter. Lenke til kommentar
Flatlus Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Slik jeg er informert fra skolen min, så skal 1T bli ført opp på vitnemålet. Om det ikke er nok, så var det en som strøk i 1T til eksamen. Han må ta det opp igjen til høsten for å få seg et vitnemål. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 1T er helt klart et obligatorisk fag som SKAL føres på vitnemålet. Lenke til kommentar
Dipol Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Si til skolen at du skal melde de inn for fylket, så blir det nok fort en annen lyd Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Støtter den. De er pent nødt til å føre opp faget. Er det et spesialtilfelle eller har de ikke ført opp 1T matte hos noen? Lenke til kommentar
stifa Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 (endret) Matematikk-, engelsk-, samfunnsfag-, naturfag- og geografikarakterene fra førsteåret skal føres på vitnemålet, der disse er avsluttende fag. Endret 29. juni 2011 av stifa Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 En kamerat av meg har nå fått vitnemålet, men Matematikk 1T er ikke ført selv om han har tatt R1 og R2 i henholdsvis VG2 og VG3. Skolen sier at de har valgt å ikke føre Matematikk 1T. Dette kan ikke være riktig? Noen som kan linke til eventuelle regler angående dette? Litt surt da han har 6 i 1T, noe som trekker snittet opp! 1T-matte skal selvsagt føres på vitnemålet, bortsett fra om han tok 2T-matte på VG2 studiespesialisering. Jeg vet at han tok R1-matte som et av programfagene på VG2 ifølge deg så derfor skal 1T føres på vitnemålet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå