SubstansPrime Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Hei, jeg har en gammel Dell maskin som nå skal kobles til TV. Siden skjermkortet ikke har HDMI utgang så trenger jeg et kort med HDMI. Er det noen som har forslag til et billig kort som gjør at jeg kan koble det til TV'en. Skal kun brukes til filmer på TV og aldri til spill. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Kommer helt an på om det er PCI express spor eller AGP spor på hk Kan du ikke linke til maskinen ? Lenke til kommentar
SubstansPrime Skrevet 28. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2011 (endret) Kommer helt an på om det er PCI express spor eller AGP spor på hk Kan du ikke linke til maskinen ? Hei og takk for svar Her er i det minste en link til kortet jeg har nå: HD 2600 XT. Ser ut til at det er PCI express, hvis jeg har skjønt riktig...? Endret 28. juni 2011 av SubstansPrime Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Yes, er pci express ja Hvor mye tenkte du å legge i et skjermkort ? Er så mye kjekkere å ha en sum å gå etter Men her er nå et godt kort å se film på med HDMI da http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=635149 Lenke til kommentar
SubstansPrime Skrevet 28. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2011 Ser bra ut prismessig det kortet der , tenker jeg går for den da. Takk for svar Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 (endret) Du får nok det samme kortet billigere, men da med vifte på Men det er bare snakk om noen kroner då. Vett ikke hva du tenker ang støynivå Endret 28. juni 2011 av sveibuen Lenke til kommentar
007CD Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Med HD 3xxx serien og nyere er det vanlig med DVI, men overgang til HDMI følger. Og ja, det er en spesiell DVI kontakt som kan overføre lyd til HDMI adapteren så det går helt fint! Native HDMI trenger du ikke, men noen kort har dette uansett. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Du får nå lyd gjennom HDMI utgangen og da Lenke til kommentar
SubstansPrime Skrevet 28. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2011 Du får nok det samme kortet billigere, men da med vifte på Men det er bare snakk om noen kroner då. Vett ikke hva du tenker ang støynivå Alltid bra med mindre støy ,og siden det kun er snakk om noen få kroner så går jeg for den vifteløse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå