Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Faller altfor lett for jenter

Anbefalte innlegg

Som emnetittelen sier faller jeg altfor lett for jenter. Jeg er 21 år og det virker som om hver eneste gang jeg kommer i seng med en jente så utvikler jeg følelser til en nokså høy grad. Jeg legger som regel skjul på dette i forhold til kompiser og jentene det skjer med, da dette skjer i grunn latterlig fort.

Problemet er heller ikke at jeg ikke har nok alternativer, de gangene jeg har hatt mer enn en jente "i livet" mitt så vil jeg ikke miste noen av dem, og heller ikke dele dem med andre (ja, jeg ser paradokset).

Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre? Vil jo ikke ta avstand fra alle jenter jeg møter, men dette kan virkelig ikke fortsette slik.

Takk for alle svar.

Postet av anonym: eb9e373889c429a7ec8b1d23ce65c512

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Snakk med en god kompis eller psykolog! Dette er tegn på dype emosjonelle følelse, som sikkert har røtter fra oppveksten din.

Hvordan er din forhold med moren din eller faren din? evnt venner? Har du hatt en dame som du har vært veldig forelsket i, men det ble slutt siden da?

Er det sånn at følelser skifter drastisk hos deg?

Lenke til kommentar

Hvordan er din forhold med moren din eller faren din? evnt venner? Har du hatt en dame som du har vært veldig forelsket i, men det ble slutt siden da?

Er det sånn at følelser skifter drastisk hos deg?

Tviler på at det har noe å si, men har alltid hatt et spesielt forhold til dem med lite følelser inne i bildet, helt siden oppveksten. Men jeg har mange gode venner. Vil ikke si følelsene mine skifter drastisk.

Hold deg til en jente. Problem solved.

Flyttet på meg årlig de siste tre årene og skal på flyttefot igjen til høsten, forhold er dermed ute av bildet.

Postet av anonym: eb9e373889c429a7ec8b1d23ce65c512

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...