ahpadt Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Da er jeg tilbake fra Sony Centre i Sandvika. De vil få inn mange enheter av alle de 3 konfigurasjonene (samme som på Sony.no) i ca midten av august. i5-modellen vil ligge på ca 16500. Jeg spurte om et tilbud på i5-modellen + docking + den nye bæreveska for Z-serien. Skal få det på mail om et par dager. Lenke til kommentar
Spectre Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Fikk du noe tilbud på en Z? Blir det noen handel? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 (endret) Fikk tilbud på 19997,- for i5 + dock med dvd-brenner + mappe/veske. De får ikke inn maskinene før om et par uker. Må se ann. Sony Centre Lysaker + Karl Johan sier de ikke helt vet når de får maskinene, og sier det kan være i september, mens Sandvika sier de bør være inne i midten av august. Det er bare Sandvika som har kunnet gi meg pris på i5-modellen også. Veldig rare greier. Tipper jeg ringer rundt på fredag og hører om de har fått bekrefta leveringsdato. Endret 9. august 2011 av ahpadt Lenke til kommentar
Spectre Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Det er vel omtrent samme pris som om en bestiller den fra sony.no. Jeg valgte Z modellen, konfigurer og valgte samme utstyr (men med uk tastatur): Spesifikasjoner for min VAIO VPCZ21C5E Total pris: 19 898,00 NOK MVA inkl. 15 279,20 NOK Design Utførelser: Svart 19 099,00 NOK Prosessor: Intel® CoreTM i5-2410M 2,30GHz Operativsystem: Genuine Windows® 7 Professional Språk og tastatur: Engelsk(internasjonalt QWERTY) Solid State Drive: SATA Flash SSD på 128 GB Minne: 4 GB 1333 MHz DDR3-SDRAM Power Media Dock: PMD med DVD-diskstasjon Skjerm: 33,2cm LCD 1600x900 Premium Tilkobling: Trådløs WAN Sikkerhetsfunksjoner: Sikkerhetsfunksjoner Batteri: IngenBatteri med lang varighet Tastaturstil: Bakgrunnsbelyst tastatur 799,00 NOK Smal bæreveske i skinn for VAIO Z-serien 799,00 NOK (For et drøyt par tusen til så får en 8GB RAM, i5 cpu på 2,6GHz og 3gen SSD også - jeg vurderer en slik løsning, samt legge på 3-400 kr for å få blu-ray leser i PMD'en også). Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 (endret) Har du noen formening om ytelsesøkning fra i5-modellen til i7-modellen i midten? 256 gig disk kunne vært kjekt, men det er en heftig prisforskjell. Endret 10. august 2011 av ahpadt Lenke til kommentar
cFc Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Den største forskjellen er vel at den har 4 små SSD-disker heller enn 2, noe som gir en ekstrem kjapp ytelse. Lenke til kommentar
Spectre Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 (endret) Jeg synes mellommodellen med i7 er for dyr kontra i5'en når den kun gir større og (muligens) raskere disk + i7 prosessor. Hadde det også vært 8gb ram på den så hadde det vært noe annet. Endret 10. august 2011 av Spectre Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 (endret) Enig i den. Er større disk / gen 3 disk + 8GB ram som jeg syntes er interessant. 4GB ram i en slik maskin er litt halvhjertet, men det er det lite jeg får gjort med. Alle som har god tid på seg kan bare vente til man kan spesialkonfigurere sin egen maskin (sept/okt). Tenkte å investere i et 32GB SD-kort siden 128GB kan være litt snaut. Vil være greit for enten dokumenter eller musikksamlingen min. EDIT: La oss fortsette her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1366200 Endret 10. august 2011 av ahpadt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå