Sacho_chan Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg tenke jeg skulle skaffe meg et lite akvarier og lurte på om det er noe spesielt jeg må tenke på når jeg får meg akvarier? Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Er ganske mange forskjellige ting man må tenke på når man skal starte opp et akvarium, men da jeg ikke er no proff selv henviser jeg til en plass der det er lettere å få svar Akvaforum. Dette er den største(etter hva jeg har forstått) nettsida i Norge som dreier seg om akvarier. Masse flotte artikler og et stor forum hvor du finner svar på det meste du måtte lure på. Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 29. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2011 Er ganske mange forskjellige ting man må tenke på når man skal starte opp et akvarium, men da jeg ikke er no proff selv henviser jeg til en plass der det er lettere å få svar Akvaforum. Dette er den største(etter hva jeg har forstått) nettsida i Norge som dreier seg om akvarier. Masse flotte artikler og et stor forum hvor du finner svar på det meste du måtte lure på. oh, tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå