Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Unormalt med lyst om dagen - når kåthet blir et problem


Anbefalte innlegg

Gjest member-101642

Dersom kåthet er et vedvarende problem, kan jeg selvsagt hjelpe deg med å få utløp for din lyster.

 

Kan det være den gryende sommeren som er årsaken? Ved varme, lyse og lange dager er det vanlig å bli ekstra kåt. Du skriver at du er student. I disse tider er du sannsynligvis ferdig med alt av eksamener, så du har mindre bekymringer. Dette kan også være en medvirkende faktor.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo, det skjønner jeg. Ikke helt ufruktbar, men legene sier at sjansene er så små for at jeg i det hele tatt kan bli gravid og om jeg blir så er det for risikabelt å bære det fram. En gjeng med tapere kan klandres for det. Uansett, å få barn skal uansett gjøres av riktige grunner, ikke for å dempe sexlyst(eller tviholde på en usikker type som er tilfelle når det gjelder broren min og dama).

 

Edit: toskete auto-spellingsfunksjon på mobilen :-P

 

Av ren nyskjerrighet; hvorfor kan du ikke bære frem et barn?

 

//Ikke svar om det er ubehagelig for deg altså, er bare nyskjerrig..

 

Postet av anonym: f63bc8a9098ffed3443a044b0c633859

Lenke til kommentar

Til trådstarter: Har det ikke slått deg å slå opp med typen din som du selv sier du ikke tenner på, og prøve finne en annen ? Mulig jeg har misforstått, men sånn jeg leser innleggene dine er du opphisset mesteparten av dagen, bortsett på kvelden sammen med han. Sammenheng der?

Endret av Couchfighter
Lenke til kommentar

Hah. Vet ikke hvor stor pris typen setter på at jeg fisker opp en dildo midt i akten :-P men,men, en vet da aldri. Han tenner allerede på tanken at jeg skal ha meg med andre karer, så who knows :-)

Jeg ser ikke helt problemet.

 

Btw, hvorfor virker det som det alltid er menn som tenner på en dame som flyr rundt og ikke omvendt?

Lenke til kommentar

Til hvorfor jeg ikke kan bære fram barn:

Ble utsatt for grov overfallsvoldtekt av flere menn(etnisk norske for de som lurer) for noen år tilbake. De brukte ikke kun sine egne kroppsdeler på meg for å si det sånn og det førte til at ting ble ødelagt. Orker ikke gå for mye i detaljer.

 

Til trådstarter: Har det ikke slått deg å slå opp med typen din som du selv sier du ikke tenner på, og prøve finne en annen ? Mulig jeg har misforstått, men sånn jeg leser innleggene dine er du opphisset mesteparten av dagen, bortsett på kvelden sammen med han. Sammenheng der?

 

Vel, av samme årsak som ovenfor i grunn. Han visste om at jeg ble overfalt før vi ble et par, og jeg forklarte at pga det har jeg vanskeligheter med å ha sex. Ikke pga fysiske hemninger, det er ikke noe galt "der nede" sånn sett, men har en psykisk sperre. Enkelte ganger, ikke hver gang vi har sex, men det er nok ganger til at det hindrer meg fra å nyte det, får jeg flashbacks og blir på en måte låst fast i fortiden. Han derimot har et veldig sterkt seksuelt behov som jeg tydeligvis ikke klarer å dekke.

 

I fjor gikk han bak ryggen min og hadde nettsex med andre jenter. Jeg oppdaget det ved en tilfeldighet og konfronterte han. Han sverget å aldri gjøre noe sånt igjen. I natt derimot tok jeg han på fersk gjerning i å gjøre det samme. Så nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Hjertet sier at jeg vil bli, men fornuften sier ha deg til helvete unna.

Lenke til kommentar

Til hvorfor jeg ikke kan bære fram barn:

Ble utsatt for grov overfallsvoldtekt av flere menn(etnisk norske for de som lurer) for noen år tilbake. De brukte ikke kun sine egne kroppsdeler på meg for å si det sånn og det førte til at ting ble ødelagt. Orker ikke gå for mye i detaljer.

 

Til trådstarter: Har det ikke slått deg å slå opp med typen din som du selv sier du ikke tenner på, og prøve finne en annen ? Mulig jeg har misforstått, men sånn jeg leser innleggene dine er du opphisset mesteparten av dagen, bortsett på kvelden sammen med han. Sammenheng der?

 

Vel, av samme årsak som ovenfor i grunn. Han visste om at jeg ble overfalt før vi ble et par, og jeg forklarte at pga det har jeg vanskeligheter med å ha sex. Ikke pga fysiske hemninger, det er ikke noe galt "der nede" sånn sett, men har en psykisk sperre. Enkelte ganger, ikke hver gang vi har sex, men det er nok ganger til at det hindrer meg fra å nyte det, får jeg flashbacks og blir på en måte låst fast i fortiden. Han derimot har et veldig sterkt seksuelt behov som jeg tydeligvis ikke klarer å dekke.

 

I fjor gikk han bak ryggen min og hadde nettsex med andre jenter. Jeg oppdaget det ved en tilfeldighet og konfronterte han. Han sverget å aldri gjøre noe sånt igjen. I natt derimot tok jeg han på fersk gjerning i å gjøre det samme. Så nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Hjertet sier at jeg vil bli, men fornuften sier ha deg til helvete unna.

Virkelig leit å høre om den tragiske oppveksten din. Håper virkelig at de ble tatt og fikk den straffen de fortjener. Har riktignok ikke hørt om tilfeller som dette før, og visste ikke at konsekvensene kunne bli såpass ille.

 

Det om du skal fortsette å holde ut med ham, eller forlate ham til fordel for en annen skjønner jeg at kan være en vanskelig beslutning å ta. Ut ifra hva jeg kan se av det som har blitt lagt frem, så vil jeg si at det heller veldig mye imot det å finne en annen. Har du opplevet å bli kåt på andre fysiske menn, eller har det bare vært i tankene dine at du gjerne skulle hatt sex med en hvilken som helst fyr akkurat der og da?

 

Det at du ikke får oppfylt dine seksuelle behov med ham er virkelig ikke helt bra. Og når han i tillegg er såpass desperat etter å få seg noe at han må ljuge for å tilfredsstille seg selv, så er det kanskje en idé at deres veier burde skilles?

 

Bare noen av mine umiddelbare tanker.

 

Edit: Skriveleif.

Endret av Espyy
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...