Roamine Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Hei. Så jeg er da ei jente på 24, og er unormalt kåt om dagen. Er i et fast forhold, men grunnet jobbsituasjon ser vi hverandre bare noen timer på kvelden. Uansett så er jeg ikke så lysten når han er i nærheten, mest når jeg er for meg selv. Jeg tar meg selv i å fantasere utrolig mye, og tidligere gjaldt fantasiene mine enten typen og ting vi har gjort sammen eller så tenkte jeg på tidligere erfaringer. Nå derimot er det totalt fremmede, og i går kveld til og med Eric fra True blood. Jeg som aldri har fantasert om kjendiser før. Nå står jeg på jobb, alene, og har mest lyst til å løpe ut på bakrommet og onanere. Det er nesten så det frister å spørre en vilt fremmed mann om å bli med inn og ta meg. Jeg har alltid vært litt mer lysten enn de fleste jenter, men dette er håpløst. Jeg har ikke hatt noen endringer i kosthold, medisiner, vaner eller uvaner, så det skyldes ikke noe sånt. Noen som har noen råd til hvordan jeg skal håndtere dette? 1 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Har dette vart langvarig eller bare de siste dagene? Det kan jo være at du er veldig fruktbar om dagen slik at kroppen din gjerne vil at du skal få deg noe... Lenke til kommentar
Roamine Skrevet 28. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2011 Jo, er jo som regel mer lysten når jeg har eggløsning såklart, men dette har pågått de siste tre ukene. Det begynner å bli skikkelig ubehagelig. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Det var lenger enn vanlig eggløsning ja... Du verden. Du kunne jo vurdere noe sexleketøy for å kunne få tilfredsstilt deg om du klarer å være stille, sånn for å få ordnet det der du er. Lenke til kommentar
Roamine Skrevet 28. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2011 Joda. Hovedproblemet er vel at selv om jeg da onanerer så blir jeg liksom ikke skikkelig tilfredsstilt. Om jeg så kommer 10 ganger, så er jeg like lysten etterpå. Sukk. Sexleketøy har jeg faktisk aldri prøvd, annet enn håndjern o.l. kanskje på tide å investere i noe sånt. Bare syns jeg bor i en mindre by hvor sånne butikker ikke eksisterer. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 kondomeriet.no cupido.no erotikknett.no Det holder det Lenke til kommentar
Prikkus Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 kondomeriet.no cupido.no erotikknett.no Det holder det Kondomeriet sender heller ikke pakker i sitt eget navn, men en ganske anonym navn. Samt pakkene er grå og veldig vanligdags Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Det samme gjelder vel for de andre Lenke til kommentar
Roamine Skrevet 28. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2011 Hehe. Takker :-) med mitt hell er vel kåtheten borte idet de varene kommer :-/ Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Joda, men da får du heller nyte de med typen.. 1 Lenke til kommentar
Roamine Skrevet 28. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2011 (endret) Hah. Vet ikke hvor stor pris typen setter på at jeg fisker opp en dildo midt i akten :-P men,men, en vet da aldri. Han tenner allerede på tanken at jeg skal ha meg med andre karer, så who knows :-) Endret 28. juni 2011 av Roamine Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Du kan fiske opp en vibrator i første omgang hvis du tror at dildoen hadde skremt han. hehe. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 kondomeriet.no cupido.no erotikknett.no Det holder det Vil heller anbefale CecilieKjensli.no. Ingen leker med skumle stoffer og stort sett bare kjente og trygge merkevarer. 1 Lenke til kommentar
FredTrump Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 (endret) Drill på! Håper det ordner seg Endret 28. juni 2011 av Adogg Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 (endret) Få deg barn. Endret 28. juni 2011 av Gutten fra eventyret 1 Lenke til kommentar
FredTrump Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Få deg barn. Hva om kjæresten er mørkhuded? 9 Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Få deg barn. Hva om kjæresten er mørkhuded? Shill. 1 Lenke til kommentar
Roamine Skrevet 28. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2011 Kjæresten er ikke mørkhudet, selv om jeg ikke ser hva det skal ha med noe å gjøre. Barn kan jeg ikke få, foruten adopsjon, og siden jeg er student må jeg nok vente noen år med det :-/ ville uansett være en jalla grunn for å få barn.. 3 Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Ufruktbar? I så fall leit. Jeg tror det er din biologiske klokke som tikker. For å si det slik så pleier småbarn å legge en aldri så liten demper på "problemet" ditt. Lenke til kommentar
Roamine Skrevet 28. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2011 (endret) Jo, det skjønner jeg. Ikke helt ufruktbar, men legene sier at sjansene er så små for at jeg i det hele tatt kan bli gravid og om jeg blir så er det for risikabelt å bære det fram. En gjeng med tapere kan klandres for det. Uansett, å få barn skal uansett gjøres av riktige grunner, ikke for å dempe sexlyst(eller tviholde på en usikker type som er tilfelle når det gjelder broren min og dama). Edit: toskete auto-spellingsfunksjon på mobilen :-P Endret 28. juni 2011 av Roamine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg