Eddie1234 Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Hei har et stort hotmail pronblem som er vanskelig å beskrive, men skal prøve så godt jeg kan! Jeg får logget meg inn uten problem, men når jeg først er inne så går alt rett til he'£@#e. Legger ved et bilde som beskriver sitasjonen best, som sagt et bilde sier mer en 1000 ord! Problemet er på alle pcene jeg har prøvd og alle nettleserene. Takk for god hjelp Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Hotmail har problemer. Bare det. Hvor lenge har feilen vært der? Lenke til kommentar
Eddie1234 Skrevet 28. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2011 Hotmail har problemer. Bare det. Hvor lenge har feilen vært der? okai då. Feilen har vert i rundt 2 uker. Prøvde liksom å søke på nettet om det er noen som har skrevet om at hotmail har problemer, men fant ingenting. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Har du prøvd bare på pcer hjemme hos deg selv eller andre steder også? Lenke til kommentar
Eddie1234 Skrevet 28. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2011 Har du prøvd bare på pcer hjemme hos deg selv eller andre steder også? Har prøvd på mange forskjellige, men alle er på samme nettverket, men andre har ingen problemer med hotmail (også på samme netverket) Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Høres ut som et lokalt problem siden ikke alle maskiner har det problemet. Prøv å slett cachen i nettleseren. Lenke til kommentar
Eddie1234 Skrevet 28. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2011 Høres ut som et lokalt problem siden ikke alle maskiner har det problemet. Prøv å slett cachen i nettleseren. alle maskinene har problemet men bare med min hotmail acc. har prøvd å slette cachen, historikken, cookies å pretty much alt annet jeg kommer på Lenke til kommentar
Eddie1234 Skrevet 30. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2011 ble plutselig i orden i dag, har ikke gjort noen forandringer så det må være hotmail som hadde feilen, takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå