mcgroven Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 En seks år lang rettsbehandling har tippet i spillbransjens favør. Les hele saken Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Flotte greier dette . Forbaska irriterende når de skal sensurerer/hindre spillsalg, for starter det ett sted er det "over". Bare se hva som skjedde med Dead or Alive:Dimension til 3DS. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Det lå i kortene. Spill er like mye åndsverk som film og bøker, det går ikke an å argumentere for noe annet. Lenke til kommentar
Mabluz Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Haha, også Arnold som signerte. Han er jo rett mann til det, med alle de blodige action filmene han har pumpet ut til mindreårige opp i gjennom årene. lol Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Det morsomme her er jo at det er Arnold "The Guvernator" som har gått inn for forbudet. Latterlig når mannen var med i så mange voldsomme actionfilmer. Dobbeltmoral Arnold! Bra vettuge hoder stoppet dette, selvom det tok 6 år.. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Teminator 2 var faktisk den første filmen jeg husker å ha sett som skremte meg skikkelig. Den kom i 93, så jeg var 9 år, men det hadde jeg bare godt av. Hvis vi oppfostrer en generasjon som er så skjermet at den ikke tåler å bli skremt får vi problemer etterhvert. Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg mener at Arnold gjorde spill med "T Rating" ulovlig å kjøpe for barn under 18 år. ESRB som bestemmer ratingen klassifiserer "T Rating" som: Titles rated T (Teen) have content that may be suitable for ages 13 and older. Titles in this category may contain violence, suggestive themes, crude humor, minimal blood, simulated gambling, and/or infrequent use of strong language. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Jeg er forsåvidt enig i at det er foreldrenes oppgave å regulere hva barna spiller i og med det er deres oppgave å oppdra dem, og som sådan kan det være hensiktsmessig å forhindre de under 18 fra å kjøpe visse titler. Problemet er at dette bare høres bra ut i teorien, for de fleste foreldre har enten et totalt paranoid forhold til voldelige spill, eller så gir de fullstendig beng. Min erfaring er at det er en absolutt minimal prosent av foreldrene som faktisk setter seg inn i spillmediet og i barnets modenhet. Lenke til kommentar
DanielVikan Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 det er foreldrene sin skyld hvis de faktisk lar barna sine spille voldelige/18 år grense spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå