supert89 Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Hei! Jeg skal kjøpe meg ny PC og vurderer følgende: Asus N53SN-SZ190V som finnes her. Den skal brukes til vanlig studentbruk (AutoCAD, spill, musikk, reise). Får man mye for pengene ved dette kjøpet? Hva er bra og hva er mindre bra? Har man egentlig bruk for 8GB DDR3 internminne? På forhånd tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Det er mye maskin for pengene det der. En renere spillmodell er kanskje ikke aktuell men jeg nevner den allikevel, G53SW leveres med GTX460 kort som gir betydelig bedre spillytelse, men den har en mindre cpu så det blir litt kompromiss hvis man ikke ser på den største modellen av G53SW som koster over 9000kr. 1 Lenke til kommentar
supert89 Skrevet 28. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2011 Takk for raskt svar! Har sett en del på nettet, men har ikke funnet noen som matcher denne i forhold til innhold og pris. Noen andre forslag som kan være aktuelle? Har aldri hatt Asus før, så derfor er jeg veldig åpen for tips og råd. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Asus er et av de desidert beste merkene på bærbare så det er ikke noe bomkjøp. Akkurat nå så er det Asus som har de mest attraktive modellene i denne prisklassen. Multicom har også gode maskiner, der kan du også skreddersy løsningene noe selv. De mest aktuelle der er vel Compal PBL21, Xishan og Kunshan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå