G-Man™ Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Har i alle de år mottatt skatteoppgjøret ved første utbetaling. Men i år er det enda ikke kommet noen penger. Er det mulig at noen banker kanskje er trege med å sette pengene over til folks kontoer, eller er det bare sannsynlig at jeg ikke får dem før uti august? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Hvis du er e-bruker eller hva det nå heter så får du tilsendt skatteoppgjøret via altinn, har du sjekket der om det ligger noe til deg der? Men sannsynligvis, med mindre de har feil primærkonto på deg slik at du ser etter på feil sted, så får du nok pengene senere i år, ettersom de senest burde vært hos deg på mandag selv om det også er relativt lite sannsynlig at banken din er SÅ treg. Hvilken bank har du forresten? Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 28. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2011 (endret) er ikke e-bruker nei, men fikk tilsendt oppgjørs brev i posten. der står det forøvrig ordinær ligning: 24 juni 2011 synes også dette var merkelig, har ikke mottatt noen informasjon om at jeg skal få det senere eller noe :S Edit: har sparebank 1 Endret 28. juni 2011 av G-Man™ Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Det står vel der hvilket kontonummer de har registrert på deg? For å sjekke at du sjekker på riktig hvis du har flere kontoer/banker. Dama har fått cash allerede og hun har SPB1. Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 28. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2011 kontonummeret stemmer ja. Merkelige greier. Ser også at det ikke er noen vits i å ringe, da de ikke kan svare på slikt.... Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg kan ikke se hvorfor du ikke kan det? Du skal jo ringe å spørre om hvorfor skatteoppgjøret ditt enda ikke har kommet selv om du har fått papirlappen om det som viser til en dato som allerede har passert. Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 28. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2011 stod et eller annet sted på skattetaten sine sider. Kan alltids prøve. men er vel ikke bare bare å komme igjennom dit for tiden Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Det er ikke noe problem. Du står circa 1 minutt i kø før de spør om du vil legge igjen telefonnummeret ditt. Da ringer de opp i løpet av dagen. Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 28. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2011 snakket med mitt skattekontor, og de har enda ikke betalt ut til noen av sine "brukere". De skal gjøre det i løpet av dagen takker for hjelpen iChristian Lenke til kommentar
cFc Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Jeg har heller ikke fått pengene. Utrolig irriterende, får vel ta å ringe på mandag og høre at det ikke har skjedd noe turbulens underveis. Har alle andre fått pengene? Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Jeg har heller ikke fått pengene. Utrolig irriterende, får vel ta å ringe på mandag og høre at det ikke har skjedd noe turbulens underveis. Har alle andre fått pengene? Nei, har ikke fått pengene. Jeg gjorde noen endringer (fjernet en inntekt og la til en annen) så jeg regner med at jeg har blitt plukket ut for manuell kontroll... Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Jeg har ikke endret noen ting, men fremdeles ikke fått pengene mine.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå