Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har jeg daddy issues?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en jente på 20 år som har vært av og på (har hele tiden likt hverandre og hatt lyst til å være sammen, men prøvd å avslutte det flere ganger pga aldersforskjellen) med en 20år eldre fyr i godt over 1 år nå. Det jeg i det siste har tenkt litt på er at selv om jeg har vært interessert i gutter på min egen alder, har jeg helt klart de siste årene vært mest interessert i eldre menn. Jeg er veldig tiltrukket av eldre, sterke, autoritære og kunnskapsrike menn, og finner gutter på min egen alder ganske kjedelig. Er også litt tiltrukket av gifte menn, og hadde en periode for 1,5 år siden, ganske lenge kontakt med en gift fyr, men som jeg etter en stund brøt kontakten med i frykt for å ikke klare å motstå fristelsen å bli en homewrecher.

Jeg har en venninne som spøkte (tror jeg) med at jeg hadde daddy issues, noe jeg aldri har tenkt på før. Jeg føler jeg har hatt et ganske normalt forhold til faren min i hele min oppvekt, foreldrene mine har vært sammen hele tiden og ingen ting har skjedd for at jeg skulle fått et dårlig forhold til han. Jeg hadde tvert imot et ganske tett forhold med han når jeg var mindre, men etterhvert gled jeg litt vekk, men den dag i dag har vi et helt greit forhold, bare ikke veldig tett. Hadde ikke fortalt han om noe personlig uten at jeg måtte liksom, det hadde jeg følt ble merkelig.

Det jeg lurer litt på da, er om det er normalt å falle for en god del eldre menn, eller om det kan være jeg har noen problemer som jeg bare ikke har innsett at jeg har enda. Jeg har nemlig ikke noen andre venninner som har falt for mye eldre menn..

Postet av anonym: 3f4ea39752878cb97dbd478586553537

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror det ikke er spesielt uvanlig og fikseringen er kanskje noe som vil "roe seg litt ned" med tiden.

Seksuelt kan man være tiltrukket av veldig mye rart uten en god forklaring på det (det kan være like mange som sier at de liker spanking fordi de ikke ble rist på rompa som liten, som de som sier at de liker spanking fordi de ble rist da de var liten).

Ikke at jeg vet så veldig mye av hva jeg prater om her, men for å spørre litt nysjerrig, ville det funka for deg å ha rollespilt med en yngre fyr, at han var eldre, kunnskapsrik etc etc?

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Til trådstarter: Det du beskriver er helt vanlig. Om det er rett for deg eller ikke kjenner du best på deg selv, men jeg ville ikke kalt det "Daddy issues". Man tiltrekkes av suksess, enten det er i form av livserfaring, yrkeserfaring eller andre kvaliteter. Dette er helt vanlig. Det er ingenting galt med deg eller venninnene dine selv om du kanskje er alene i venneflokken om å tiltrekkes litt eldre menn.

Mitt råd? Ikke få panikk over dette, og prøv å se bort fra normer og hva som forventes av de rundt deg mens du finner ut for deg selv hva du selv vil.

Endret av Runar
Fjernet sitering av slettet innlegg.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...