cmi Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Hvordan overføre bilder og kontakter fra Iphone 3GS til 4?? Må ærlig innrømme og si jeg blir mindre og mindre imponert over Iphone... Heldigvis ikke betalt for dritten selv... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Bruker du Windows eller OS X? Synkroniser først iPhone 3GSen med maskinen din, så synkroniserer du 4ern? Eventuelt så kan du synkronisere begge opp mot f.eks. Google og deres tjenester som Gmail. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 27. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2011 jeg har windows... prøvde dette, men den tar til seg alt utenom bildene og kontakter og sms`er fra 3GS`n... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 (endret) Sikkerhetskopier med iTunes, og gjenopprett iPhone 4 fra denne sikkerhetskopien? Dette er eneste løsning hvis du må ha med meldingene, og ikke ønsker å jailbrake. Bilder og kontakter finnes det forøvrig mange måter å overføre til og fra datamaskinen på. Et søk på Google vil fortelle deg alt du trenger å vite. Endret 27. juni 2011 av Runar Lenke til kommentar
cmi Skrevet 27. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2011 Når jeg gjør det som står på nettet og du sier kommer fortsatt alt utenom sms og kontakter... kan greie meg uten sms`ene, men greit og få over kontakter hvertfall da... Hvorfor lage det så forbanna innvikla? Satans møkk... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Når jeg gjør det som står på nettet og du sier kommer fortsatt alt utenom sms og kontakter... kan greie meg uten sms`ene, men greit og få over kontakter hvertfall da... Hvorfor lage det så forbanna innvikla? Satans møkk... Da gjør du det feil, for jeg har ingen problemer med å synkronisere kontakter. Har du prøvd det som står skrevet her, eventuelt Gmail? Lenke til kommentar
cmi Skrevet 27. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2011 Tydeligvis noe alvorlig feil... for den legger også over alle bilder fra pcn omtrent utenom de fra den gamle helvettes iphonen... Lenke til kommentar
cmi Skrevet 27. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2011 Det funket bra helt til jeg kom til punkt nr3. Finnes ikke noe som heter det under den listen i min outlook 2007... Outlook 2007 1. In Outlook, choose Tools > Trust Center. 2. In the Categories pane, click Add-ins. 3. In the Details pane, locate the iTunes add-in in the "Inactive Application Add-ins" list. 4. In the Manage box, click COM Add-ins, and then click Go. 5. In the COM Add-Ins dialog box, select the iTunes sync add-in. 6. Click OK. Read more: How to Transfer Contacts from Your Computer to Your iPhone | eHow.com http://www.ehow.com/how_2059455_transfer-contacts-computer-iphone.html#ixzz1QWLpghxn Lenke til kommentar
Runar Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Tydeligvis noe alvorlig feil... for den legger også over alle bilder fra pcn omtrent utenom de fra den gamle helvettes iphonen... I iTunes kan/må du selv velge hvilke bilder du vil og ikke vil overføre. Har du gjort dette? Lenke til kommentar
cmi Skrevet 27. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2011 Ja jeg vet, men det er ingen mulighet og velge bilder som ligger på den gamle iphonen min, det som er noe rusk... hmmm... Lenke til kommentar
cmi Skrevet 27. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2011 Okey, nå skjønner jeg ikke et kvekk her... nå gjorde jeg samme prosedyre for ente gang, nå funket det pluttselig! hvorfor kunne den ikke gjort det med engang så hadde den sluppet og nesten ende i veggen ?? Tusen takk for hjelp Runar! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Så du har fått over alt du skal ha fra den gamle telefonen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå