Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Bluescreen problem! trenger hjelp

Anbefalte innlegg

Jeg har da blitt med i bluescreen of death klubben og får da følgende beskjed: STOP 0x0000000A, 0x000000A IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

Dette skjer kun når jeg ser på youtube eller en video på dataen, eller kanskje når jeg hører på musikk eller spiller et pc-spill.. pcen går normalt om jeg ikke gjør noe annet og jeg kommer inn på windows (vista). Jeg har prøvd å oppdatere drivere, rulle tilbake drivere og installere drivere på nytt uten lykke. Er det noen forslag om hva dette kan være? :hmm:

Mvh

Xjobat of bluescreen :hrm:

Endret av Xjobat
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har da blitt med i bluescreen of death klubben og får da følgende beskjed: STOP 0x0000000A, 0x000000A IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

Dette skjer kun når jeg ser på youtube eller en video på dataen, eller kanskje når jeg hører på musikk eller spiller et pc-spill.. pcen går normalt om jeg ikke gjør noe annet og jeg kommer inn på windows (vista). Jeg har prøvd å oppdatere drivere, rulle tilbake drivere og installere drivere på nytt uten lykke. Er det noen forslag om hva dette kan være? :hmm:

Mvh

Xjobat of bluescreen :hrm:

Se her ;)

http://www.ehow.com/how_4522044_error-code-stop-xa-irqlnotlessorequal.html

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

NY BSOD:

NTFS.SYS

-Adress 8AA1D182 base at 8AA0B000.Datestamp 49E0192A

0x00000024 (0x001904AA,0xADBB8858,0xADBB8554,0x8AA1D182

Vivarin, jeg har fulgt guide nøye og den har ikke hjulpet hittil.. jeg har reinstallert vista og lagd inn drivere igjennom windows update, jeg har sørget for at all hardware har nyeste drivere installert, har uinstallert virus kontroll for å sjekke om det var det, enda blåskjerm..

Mvh

Xjobat

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...