Fredrik7le86 Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 h70 viften bråker seriøst som ett fly. er det noen som har ett tips på vordan jeg kan slå ned hastigheten, plugge den i till en fan controller eller muligens ett bra tips på ei ny vifte jeg kan kjøpe till den? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 h70 viften bråker seriøst som ett fly. er det noen som har ett tips på vordan jeg kan slå ned hastigheten, plugge den i till en fan controller eller muligens ett bra tips på ei ny vifte jeg kan kjøpe till den? Fly? Mente du en bombe? Men du kan sette i motstand for mindre fart. Lenke til kommentar
Fredrik7le86 Skrevet 27. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2011 h70 viften bråker seriøst som ett fly. er det noen som har ett tips på vordan jeg kan slå ned hastigheten, plugge den i till en fan controller eller muligens ett bra tips på ei ny vifte jeg kan kjøpe till den? Fly? Mente du en bombe? Men du kan sette i motstand for mindre fart. vordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 h70 viften bråker seriøst som ett fly. er det noen som har ett tips på vordan jeg kan slå ned hastigheten, plugge den i till en fan controller eller muligens ett bra tips på ei ny vifte jeg kan kjøpe till den? Fly? Mente du en bombe? Men du kan sette i motstand for mindre fart. vordan gjør jeg det? Det er en slags forlenger til vifta, som gjør slik at det kommer mindre strøm-> mindre anntall rpm-> Bråker mindre. Viss dette ikke følger med kan du for eks. kjøpe noctua vifter, som går seint i utgangspunktet. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 (endret) Sett ledningen for pumpa i Power_fan connectoren på hovedkortet, så setter du ledninga for vifta i CPU_fan connectoren på hovedkortet. Så installerer du bare driverene og programmene som følger med hovedkortet og styrer viftene med noe som Asus FanXpert eller noe. Endret 28. juni 2011 av N1ko Lenke til kommentar
branick Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg byttet ut mine vifter med 2 av denne og har ikke vært plaget med susing siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå