abene Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Microsoft-ekspert mener det er sannsynlig. Windows 8 RTM klar i april? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Bare ikke Microsoft går for fort frem nå da, og vi får et nytt Vista eller noe slikt. Greit at Windows 8 bygger på Windows 7 stort sett, men det bør jo bli noen store endringer slik at det vil være verdt å oppgradere fra Windows 7 til Windows 8. Uansett, gleder meg til første skikkelige beta, og så får vi se om Microsoft har brukt tiden fornuftig. Av det jeg har sett på de versjonene som ble lekket for noen måneder siden, var det virkelig ikke kjempe mye spennende. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Hvorfor kan de ikke holde lenger på operativsystemene sine? Jeg ser på dette som melking, unødvendig. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 helt enig. Burde da ikke være nødvendig med nytt OS hvert tredje år ?? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Hvorfor kan de ikke holde lenger på operativsystemene sine? Jeg ser på dette som melking, unødvendig. De retter seg nok etter nye markeder, samt at de har en 3 års syklus på OS. Tror man kan stå over Win 8 uten å gå glipp av for mye... Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Har folket sett på Windows 8 som er vist fram? Det er snakk om veldig store forandringer fra Win7. Det er veldig rettet mot touch, og PC og tablets kommer til å være basert på det samme systemet. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 helt enig. Burde da ikke være nødvendig med nytt OS hvert tredje år ?? Tja! Microsoft gjør bare det de andre gjør. Tror du folk vil vente med å oppgradere? Flere release, flere salg. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 For de som har prøvd build 7989 så begynner det å se ganske ferdig ut. Utviklingen innen datamaskiner, programvare kommer ganske langt på 3år. Så jeg ser frem til en ny oppdatering fra MS. Lenke til kommentar
knutgroseth Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Dette er vel den viktigste lansering windows lanserer etter xp.Dette begrunner jeg med overgangen til mobile arbeidsplattformer(tab,mobtlf og lignende)dette skal kunne brukes sømløst opp mot nettsky,servere uansett hvor man måtte befinne seg.Dette kommer for fullt i arbeidslivet over alt.Windows har sin klare dominans i dette marked og ser endelig ut til å ha våknet,mener de har sovet etter Xp jeg da men det er nå min mening.Lykke til ;-) Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 For de som klager over at Windows 8 kommer "for raskt": Gjør det deg noe om MS lanserer nytt OS hvert 3 år? Om du ikke vil ha 8 er det nå bare å behold 7'ern. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 For de som har prøvd build 7989 så begynner det å se ganske ferdig ut. Utviklingen innen datamaskiner, programvare kommer ganske langt på 3år. Så jeg ser frem til en ny oppdatering fra MS. Begynner å se ferdig ut?? Det skal vel se slik ut: http://www.youtube.com/watch?v=KlEFMoCGkFM&feature=related Lenke til kommentar
norgi Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 (endret) vel så lenge de har en fornufitg GUI for normale arbeidstasjoner(og dermed meine jeg akkurat det motsatte av detsom blir vist over meg) har jeg ingen problemer med det, står over 8 allikevel da, bortkasta penger om ikke det er noe spesielt viktig som blir oppdatert. Endret 27. juni 2011 av NoiSe_NOR 1 Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 helt enig. Burde da ikke være nødvendig med nytt OS hvert tredje år ?? Det er jo et to-hodet monster. På den ene siden vil lansering av for mye nytt på en gang gir deg flere fallgruver, mens på den andre siden sitter bedrifter som gjerne vil gjøre minst mulig testing. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Windows 8 blir ikke noe must for desktops, men vil endelig gi oss et tablet OS som kan brukes til noe fornuftig. Ser frem til det! Vil garantert hjelpe på til å drive utviklingen og salget av laptops med tablets i form av avtagbare skjermer. Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 win8 sux. xp 4 ever Lenke til kommentar
Paull Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 win8 sux. xp 4 ever med forbehold om at jeg kan være en idiot noenganger Lenke til kommentar
ElderScrollsinisten Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 For de som klager over at Windows 8 kommer "for raskt": Gjør det deg noe om MS lanserer nytt OS hvert 3 år? Om du ikke vil ha 8 er det nå bare å behold 7'ern. Njå, njæh, njah...Man kan så klart velge å beholde et eldre operativsystem, men da får man problemer med at støtten kuttes etter en stund. Da fremstår det jo som litt surt at potensielle sikkerhetshull kan stå gapende, samt at andre kjekke oppdateringer også uteblir. Etterhvert kan også kompatibilitet bli et problem. Hadde de beholdt 7 litt lenger hadde nok disse problemene uteblitt litt lenger. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 For de som klager over at Windows 8 kommer "for raskt": Gjør det deg noe om MS lanserer nytt OS hvert 3 år? Om du ikke vil ha 8 er det nå bare å behold 7'ern. Njå, njæh, njah...Man kan så klart velge å beholde et eldre operativsystem, men da får man problemer med at støtten kuttes etter en stund. Da fremstår det jo som litt surt at potensielle sikkerhetshull kan stå gapende, samt at andre kjekke oppdateringer også uteblir. Etterhvert kan også kompatibilitet bli et problem. Hadde de beholdt 7 litt lenger hadde nok disse problemene uteblitt litt lenger. Windows 7 er støttet helt frem til 2015, så det er null problem å klenge seg til det. Lenke til kommentar
ElderScrollsinisten Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 For de som klager over at Windows 8 kommer "for raskt": Gjør det deg noe om MS lanserer nytt OS hvert 3 år? Om du ikke vil ha 8 er det nå bare å behold 7'ern. Njå, njæh, njah...Man kan så klart velge å beholde et eldre operativsystem, men da får man problemer med at støtten kuttes etter en stund. Da fremstår det jo som litt surt at potensielle sikkerhetshull kan stå gapende, samt at andre kjekke oppdateringer også uteblir. Etterhvert kan også kompatibilitet bli et problem. Hadde de beholdt 7 litt lenger hadde nok disse problemene uteblitt litt lenger. Windows 7 er støttet helt frem til 2015, så det er null problem å klenge seg til det. Okey, da får man med seg sikkerhetsoppdateringer en stund fremover. Allikevel går man helt sikkert glipp av andre applikasjoner som blir Windows 8-eksklusive, selv om de fint kunne fått det med i 7. Husker fortsatt at jeg var lite blid over å måtte bytte fra XP til Vista for DX10 støtte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå