MosRew Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 (endret) Hei, Som emnetittelen sier så trenger jeg hjelp til å sette sammen en gaming pc ca 8 k. Trenger ikke skjerm. Har 2 stk samsung 22" 1680x1050 oppløsning. Kunne ha tenkt meg ny mus og tastatur. Har fra før: Logitech G9 laser Mus og Microsoft sidewinder X6 Tastatur, men er ikke en nødvendighet. Av kabinett og utstyr har jeg fra før av: Antec 300 hundred midi tower cd og dvd- brenner(e) Kjøpe ny? ene har Pata interface, den andre sata. Diverse gamle harddisker (snurredisker). Alle fungerer bra, men er kean på nye og friske. Har vell tilsammen 3-4 disker 2-3 sata ginterface og èn Pata. Ellers det som står i den maskinen er: CPU: AMD PII 955 X4 3,2 GHZ SK: HIS ATI (AMD) Radeon 4890 1 GB HK: Gigabyte MA790X UD ett eller annet lydkort: Creative extreme gamer RAM: 4GB OCZ Reaper 8500 DDR II PSU: 500 W MIST kablet Par vifter 120x120 mm. Pinnacle tvkort Kan noe av dette benyttes? Kan vell si at jeg har kun erfaring med AMD bygg. Har egentlig holdt meg mest til AMD og ATI. Kanskje påtide å prøve noe annet? Som tilleggs info kan jeg si at jeg spiller CoD: Black Ops og BC2. Har vært OK om den nye pcen kunne kjørt CoD:MW3 og BF3 på et greit nivå. Endret 27. juni 2011 av MosRew Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 (endret) Uten skjerm-> ca.7500 Endret 27. juni 2011 av noctua_nh-d14 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå