mellamo Skrevet 27. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2011 Øyenvippene mine er svarte innerst, men lyse ytterst, slik at ser mye kortere ut enn de er. Det jeg lurer på er om de er "programmert" til å bli lyse etter en viss tid, eller om de bare blir bleket av solen eller noe lignende. Er det i så fall noe jeg kan gjøre for å hindre at de blir lyse i tuppene? Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 27. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2011 Mascara fikser vel biffen? De blekes nok av vær og vind, så det er nok ikke stort å gjøre med. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 28. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2011 Du kan farge øyevipper i en salong. Lenke til kommentar
mellamo Skrevet 28. juni 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg glemte å skrive at jeg er gutt, så mascara er vel uaktuelt.. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 28. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2011 Hvis du er gutt, og begynner å fikle med øyevippene dine fordi de er for korte og for lyse har jeg på følelsen av at det vil bli seendes voldsomt feminint ut uansett hva du gjør. Hvorfor plager det deg at de er korte og lyse? Jeg vet ikke engang hva mine er... 1 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 29. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2011 Jeg glemte å skrive at jeg er gutt, så mascara er vel uaktuelt.. Det bestemmer du jo selv, for så vidt. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 29. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2011 Bare pass på at du ikke tar på for mye mascara. Det skal jo helst ikke synes at du har brukt det, man skal bare se virkningen. Selv om jeg ser at en del jenter har misforstått akkurat det. Lenke til kommentar
Knarkhild Skrevet 29. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2011 Det finnes noe som er beregnet på farging av bryn og vipper. Hvis du skal gjøre det hjemme bør du kjøpe askebrunt, og ikke brunt eller svart. Brunt har rødt i seg, og svart blir for hardt. Ser helt naturlig ut, og ingen vil mistenke at du har farget vippene dine. Lenke til kommentar
mellamo Skrevet 29. juni 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. juni 2011 Finnes det ikke annet å gjøre enn å farge dem? Hjelper det ikke å beskytte dem mot solen? Lenke til kommentar
Knarkhild Skrevet 29. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2011 Eller du kan beskytte dem mot solen. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 29. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2011 Finnes det ikke annet å gjøre enn å farge dem? Hjelper det ikke å beskytte dem mot solen? Det finnes ikke noe «solkrem for øyenvipper», hvis det var det du lurte på. Det blir solbriller med UV-filter, eventuelt, men det går man vel med uansett, gjør man ikke? Dessuten så kan det godt tenkes at øyenvippene dine rett og slett blir tynnere og blassere i tuppene helt naturlig, i hvilket tilfelle maskara er eneste utvei. Hvis du er typen som bryr deg om fargen på øyenvippene dine, så ser jeg ikke helt hvorfor du skulle ha slike aversjoner mot maskara. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå