Step_up Skrevet 27. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2011 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Korken Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Herlig at sææærp leder. De mangler sin beste spiller også. Håper Brann går på en smell idag. Det kan jeg skjønne siden ditt lag ligger bak oss på tabellen... Hvordan i Helvete kan du i frispark til Sarpsborg i den situasjonen dommer? Er du full? At vi er bak dere på tabellen har ingenting å si for min del. Jeg hater Brann og ønsker de mest mulig ulykke uansett :-) 1 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 27. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2011 Må vi skjerpe frisparkene da! Lenke til kommentar
Husam Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Jævlig deilig med en utligning. Synes vi er strålende offensivt i dag. Samtidig sliter vi med opprullingene og dødballene til S08. Tror dette kan vippe begge veier, er stygt redd for at det blir tap. Utrolig morsom kamp så langt for den nøytrale tilskuer uansett regner jeg med. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Morsom kamp ja. Håper hjemmelaget stikker av med alle poengene i andreomgangen. 1 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 27. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2011 I andre så må vi være bedre organisert bakover. Sarpsborg skal ha scoret sitt første og siste mål i denne kamåen. Så må vi få noe ut av angrepene og alle dødballene våre. men det er jo bra at vi har utnyttet en av cornerne våre. Jævlig deilig med en utligning. Synes vi er strålende offensivt i dag. Samtidig sliter vi med opprullingene og dødballene til S08. Tror dette kan vippe begge veier, er stygt redd for at det blir tap. Utrolig morsom kamp så langt for den nøytrale tilskuer uansett regner jeg med. Hvorfor i all verden skal du gå ut fra det verste? Virker mer sannsynlig at vi putter på ett par mål til. Tror ikke vi slipper inn flere mål... JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!! MJELDEEEEEEEE!!!!!!! Det må da være straffe!!!!! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 27. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2011 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!! hva sa jeg husam????????? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Hahaha, drøyt skudd av Gus! Keepertabbe du liksom, kan ikke ta den. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Å fy faen så deilig det var å se det skuddet til Gustav gå inn! Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Å fy faen så deilig det var å se den straffa til Giæver gå inn! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 27. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2011 Mens vi ikke får straffe, så får de straffe. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 27. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2011 Vi skal da for faen ikke slippe inn tre mål!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Hahahaha. Konge. Ohmyohmy, er du sarping? Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 27. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2011 OFFSIDE FOR HELVETE! Hva er det vi gjør Brann?!?!?!Vi kan da ikke kaste bort en tomålsledelse!!!! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Fy faen for en kamp så langt! Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Hahahaha. Konge. Ohmyohmy, er du sarping? Nope! Men Sarpsborg 08 er et av de likandes lagene i tippeligaen, så har sansen for de. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Synes det var veldig lite innlegg fra Step i Brann-tråden. Her er grunnen. Syke mål i Særp i dag. Vilt mål av Breive. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå