Gå til innhold

Kjøp av bærbar PC m/ bra skjerm

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg skal kjøpe meg en bærbar PC i sommer og trenger litt hjelp.

Prismessig vil jeg ligge rundt 6000 - 7000, ønsker en rask PC med bra skjerm (da jeg skal bruke den til redigering av bilder i Photoshop når jeg ikke er hjemme), 15" med numpad, det skal ikke være DELL (dårlig erfaring), god batteritid er ikke å forakte og litt minne må én vel ha. :yes: Anbefalinger?

Har sett på Toshiba Satellite P750-10J 15.6" HD LED (link), men er veldig usikker på skjermkvalitet. Noen som har erfaring med Toshiba?

Hjelp? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De beste av de vanlige TN-panelene for bærbare, finner du hos Dell, hvis du går for den dyreste skjermen, eller hos Multicom, i Xishan W150, Kunshan W155 eller Kunshan P150, hvis du går for den matte 1920x1080 skjermen. I følge Anandtech.com, er disse på høyde med R-GB skjermen til Dell. Ellers er spranget stort, både i kvalitet og pris, til noen få modeller i HP's EliteBook serie, og MacBook Pro'er, som har et par spesialmodeller med IPS-panel. Det blir i så fall laaaangt over ditt budsjett :).

Hvis du kunne tenke deg å øke budsjettet litt, vil jeg absolutt anbefale deg å se på Xishan W150 - bedre ytelse for pengene får du ikke.

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...