silhuett Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Hei, jeg skal kjøpe meg en bærbar PC i sommer og trenger litt hjelp. Prismessig vil jeg ligge rundt 6000 - 7000, ønsker en rask PC med bra skjerm (da jeg skal bruke den til redigering av bilder i Photoshop når jeg ikke er hjemme), 15" med numpad, det skal ikke være DELL (dårlig erfaring), god batteritid er ikke å forakte og litt minne må én vel ha. Anbefalinger? Har sett på Toshiba Satellite P750-10J 15.6" HD LED (link), men er veldig usikker på skjermkvalitet. Noen som har erfaring med Toshiba? Hjelp? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Det er ikke noe i veien med Dell, og skal du ha den beste skjermen til redigeringsarbeid så er Dell XPS 15 med RGBLED skjerm antagelig det beste alternativet. Review Dell XPS 15 Lenke til kommentar
thomit Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 (endret) De beste av de vanlige TN-panelene for bærbare, finner du hos Dell, hvis du går for den dyreste skjermen, eller hos Multicom, i Xishan W150, Kunshan W155 eller Kunshan P150, hvis du går for den matte 1920x1080 skjermen. I følge Anandtech.com, er disse på høyde med R-GB skjermen til Dell. Ellers er spranget stort, både i kvalitet og pris, til noen få modeller i HP's EliteBook serie, og MacBook Pro'er, som har et par spesialmodeller med IPS-panel. Det blir i så fall laaaangt over ditt budsjett . Hvis du kunne tenke deg å øke budsjettet litt, vil jeg absolutt anbefale deg å se på Xishan W150 - bedre ytelse for pengene får du ikke. Endret 27. juni 2011 av thomit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå