-MarL- Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 For 4 dager siden bestilte jeg Warcraft 3 og TFT fra cdon.com og nå dag kom spilla, men når jeg så pakken så var det bare TFT. På fakturaen står det Restnoterat oven for varenr til warcraft 3. Og spørsmåle er, er det noen som vet hva Restnoterat betyr? Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Tipper at de har gått tom, og at de vil sende når de får inn igjen nye kopier... Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 litt surt å få bare TFT da du må jo ha WC3 for å spille Lenke til kommentar
sinatra Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 restnotert vil si at de ikke har de inne på lager, men sender de så snart de får de inn Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 jeg bestiller bare varer fra sider der jeg kan sjekke om varen er på lager eller ikke Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 "]For 4 dager siden bestilte jeg Warcraft 3 og TFT fra cdon.com og nå dag kom spilla, men når jeg så pakken så var det bare TFT. På fakturaen står det Restnoterat oven for varenr til warcraft 3. Og spørsmåle er, er det noen som vet hva Restnoterat betyr? Ja det samme skjedde meg :x hadde gledet meg til å spill battle.net men så fikk jeg bare tft men heldivis hadde jeg en piratkopi av Warcraft3 Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Sendte mail til dem og de svarte. Din ordre ble sendt i to deler. Varen ble sendt 30/7. Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 1. august 2003 Forfatter Del Skrevet 1. august 2003 Da sitter jeg venter jeg. Veldig jaja, men takk for svarene da. Lenke til kommentar
Speedy^ Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Bare å ta kontakt me Cdon på enten tlfon eller epost so tenker jeg at dette problemet ordener seg lett. Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Fikk Warcraft 3 på Lørdag! Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Hehe, det slår ikke hva som hendte med meg og brodern. Vi bestilte endel fra cdon siden det var gratis porto, 8 ting tror jeg det var. Resultatet ble at vi fikk 4 pakker med 2 ting i hver, 4 dager på rad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå