erik456 Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Hei, jeg har nettopp fått opp en feilmelding på min bærbare pc HP Pavillion dv9000. Det som er feilmelding er 0x0000012A. Det som jeg har prøvd er å sjekke om rammen var ødlagt noe som den ikke var. Den andre tingen jeg gjorde var å ta en hardisk sjekk. Er det noen som har noen andre idear for hva jeg kan gjøre for å fikse problemet mitt? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Blåskjermer skyldes nesten alltid en driverfeil. Lenke til kommentar
erik456 Skrevet 27. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2011 Blåskjermer skyldes nesten alltid en driverfeil. Jeg har prøvd recovery mode ,men eg får bluescreen da også. Er det noen andre som har noen forslag, på hvordan jeg kan fikse problemet mitt? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Du kan skru på debugging funksjonaliteten i Windows hvis den ikke er skrudd på, da får du en crash dump fil som sier noe om hva det er som forårsaker blåskjermen. Lenke til kommentar
erik456 Skrevet 27. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2011 Har prøvd på det, får bluescreen da også. Har du noen andre smarte ider? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Egentlig ikke er jeg redd. Jeg har googlet meldingen men det ga ikke mye matnyttig. Jeg ville nok reinnstallert og håpet at det fikset problemet. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Er ikke driver relatert. STOP 0x0000012A: MUI_NO_VALID_SYSTEM_LANGUAGE (Windows did not find any installed, licensed language packs for the system default UI language.) Om man kan fikse dette uten windows reinstallasjon er jeg usikker på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå