fluff Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Herre min hatt, ikke ta sånn på vei. Jeg skjønte jo hva han mente, ville bare slå an en liten spøk. Den slo altså ikke an. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Det er de som ikke kan oppføre seg som burde flytte til urbane områder. Typo typo. Mente selvsagt at de burde flytte FRA urbane områder. 1 Lenke til kommentar
fluff Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Det er de som ikke kan oppføre seg som burde flytte til urbane områder. Typo typo. Mente selvsagt at de burde flytte FRA urbane områder. Var bare dette jeg ville påpeke. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Vil ærlig tro at politi anser dette som mangel på sunt fornuft. Er tross alt midt i uka og folk skal på jobb neste morra. Skal ikke være nødvendig med en advarsel da. Hvis dette hadde vært fredag/lørdag, vil jeg tro det er langt større sannsynlighet du ville fått en advarsel. Har selv bodd i kollektiv med folk som har hatt nachspill til 07:00 i ukedagene midt på bakklandet her i tr.heim. Var veldig viktig å maxe de 2*12" subbene og sette på infinity. lage mest mulig lyd. Ikke spesielt gunstig for meg som er student og jobber deltid ved siden av. Ble holdt våken hele natta. Satt meg ned i stua for frokost kl 06:30. Da kom politiet inn døra. Alle ble skrevet ned i boka, meg selv inkludert. Ingen unnskyldning godtatt. Ingen av oss fikk heldigvis bot da. Noe som du fikk ...... Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Får henge meg på Bytex her. Tråden er opp og avgjort for lenge siden. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) Uhørt. Samme hva du gjorde, så er 5000 kroner for drøyt. Ikke betal boten. Stikk fra landet. Jeg ville gjort det hvertfall. Du genererte jo bare noen lydbølger på en liten klump av stjernestøv, som bare er en fantasilliondels piksel av det gigantiske kosmos. Ingen har reell autoritær makt over noen. Det er en illusjon og ren samfunnsprogrammering. Endret 3. juli 2011 av ikkespisgress Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Haha, må le av alle de gamle gretne gubbene her. Skulle tro det var verdens undergang å bli vekket i 10 minutter på natten. Om du ikke kan akseptere å bli vekket av naboer et par ganger i året får du jammen flytte til pokker vekk fra urbane områder. Mine uttalelser baserer seg på at det er korrekt at trådstarter kun har plaget naboene én gang Postet av anonym: f09cf286dd02a5f95339ef1e9ee5e403 Dersom du bor i ett urbant områder og er en komplett idiot og ikke skjønner hva sunn fornuft og har stor mangel for respekt av naboer. Da er det ikke naboen som skal flytte, det er DU. For du har da bosatt deg feil, med tanke på din livsstil, hjernekapasitet og mangel på respekt til naboer. Om du ikke kan akseptere å bli vekket av naboer et par ganger i året får du jammen flytte til pokker vekk fra urbane områder. Det er de som ikke kan oppføre seg som burde flytte til urbane områder. Bra dere er enige da. Hardt å ikke kunne lese skjønner jeg. Ehh??? Fatter ikke at denne posten ikke er fjernet? Mener du virkelig at alle de som ikke er enige med deg mangler hjernekapasitet og er idioter? Nå bor ikke jeg så veldig "urbant", men i rekkehus, og stort sett er folk greie med hverandre og tar hensyn. Det største problemet her, for meg i alle fall, er ikke ikke de som spiller musikk og koser seg litt på kvelden eller på natten i noen tilfeller, men han evneveike idioten som på død og liv skal fyre opp kantklipperen klokken syv hver eneste søndagsmorgen. Er sikkert hardt å ikke kunne lese ja, men det høres mye verre ut å ikke ha et liv 3 Lenke til kommentar
noxon Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Nå bor ikke jeg så veldig "urbant", men i rekkehus, og stort sett er folk greie med hverandre og tar hensyn. Det største problemet her, for meg i alle fall, er ikke ikke de som spiller musikk og koser seg litt på kvelden eller på natten i noen tilfeller, men han evneveike idioten som på død og liv skal fyre opp kantklipperen klokken syv hver eneste søndagsmorgen. Offtopic, jeg vet, men; http://www.lovdata.no/all/hl-19950224-012.html Følgende dager er helligdag: a) vanlige søndager [...] På helligdag fra kl 00 til kl 24 samt påske-, pinse- og julaften etter kl 16 skal det være helligdagsfred som ingen noe sted må forstyrre med utilbørlig larm. Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Vel fortjent til OP. Hører forøvrig i skrivende stund full fest i et av nabohusene. Full bass og ståhei. Police next der i gårn ja. 4 Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 om man følger den riktige måten å si i fra at du har fest på. nabovarsel og sånt, istede for å bare starte et fuckings leven så er det skjeldent noe problem 1 Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 om man følger den riktige måten å si i fra at du har fest på. nabovarsel og sånt, istede for å bare starte et fuckings leven så er det skjeldent noe problem Lettere sagt en gjort. Mye av nachspill skjer nokså spontant iforhold til tiden å sende ut varsel på. Det er vel kanskje litt mere bursdagsfest i leilighetkompleks. Men du har jo egentlig helt rett. Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Vel fortjent til OP. Hører forøvrig i skrivende stund full fest i et av nabohusene. Full bass og ståhei. Police next der i gårn ja. hva gjorde du når du var ung? 1 Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Uhørt. Samme hva du gjorde, så er 5000 kroner for drøyt. Ikke betal boten. Stikk fra landet. For all del, ikke overreagér. Å flykte landet høres ut som en kjempeplan... Du genererte jo bare noen lydbølger på en liten klump av stjernestøv, som bare er en fantasilliondels piksel av det gigantiske kosmos. Med denne argumentasjonen kan man i grunnen ignorere det meste. Ingen har reell autoritær makt over noen. Det er en illusjon og ren samfunnsprogrammering. Dette er jo enkelt å teste; nekt å følge politiets påbud neste gang de ber deg om å stoppe i kontroll, og se hva som skjer da. Eventuelt kan du nekte å spasere gjennom metalldetektoren på flyplassen, og gi denne begrunnelsen. De har jo ingen reell autoritær makt over deg, så det burde vel ikke by på noen problemer... 1 Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Haha, må le av alle de gamle gretne gubbene her. Skulle tro det var verdens undergang å bli vekket i 10 minutter på natten. Om du ikke kan akseptere å bli vekket av naboer et par ganger i året får du jammen flytte til pokker vekk fra urbane områder. Mine uttalelser baserer seg på at det er korrekt at trådstarter kun har plaget naboene én gang Postet av anonym: f09cf286dd02a5f95339ef1e9ee5e403 Dersom du bor i ett urbant områder og er en komplett idiot og ikke skjønner hva sunn fornuft og har stor mangel for respekt av naboer. Da er det ikke naboen som skal flytte, det er DU. For du har da bosatt deg feil, med tanke på din livsstil, hjernekapasitet og mangel på respekt til naboer. Om du ikke kan akseptere å bli vekket av naboer et par ganger i året får du jammen flytte til pokker vekk fra urbane områder. Det er de som ikke kan oppføre seg som burde flytte til urbane områder. Bra dere er enige da. Hardt å ikke kunne lese skjønner jeg. Ehh??? Fatter ikke at denne posten ikke er fjernet? Mener du virkelig at alle de som ikke er enige med deg mangler hjernekapasitet og er idioter? Nå bor ikke jeg så veldig "urbant", men i rekkehus, og stort sett er folk greie med hverandre og tar hensyn. Det største problemet her, for meg i alle fall, er ikke ikke de som spiller musikk og koser seg litt på kvelden eller på natten i noen tilfeller, men han evneveike idioten som på død og liv skal fyre opp kantklipperen klokken syv hver eneste søndagsmorgen. Er sikkert hardt å ikke kunne lese ja, men det høres mye verre ut å ikke ha et liv Du snakker om at min post burde vært fjernet. Og her sitter du på datastolen din og forteller meg at jeg ikke har noe liv. For hva vet du om mitt privatliv? Du sitter å prøver å dra konklusjoner på hvordan mitt liv er, rett ut fra løselufta. Idiot. Lenke til kommentar
zetlitz Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 hva gjorde du når du var ung? Jeg kan ikke svare for Frode99, men noen unge tar konsekvensene for sine handlinger, og lærer av de for å unngå at det skjer igjen. 3 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 (endret) Ingen har reell autoritær makt over noen. Det er en illusjon og ren samfunnsprogrammering. Dette er jo enkelt å teste; nekt å følge politiets påbud neste gang de ber deg om å stoppe i kontroll, og se hva som skjer da. Eventuelt kan du nekte å spasere gjennom metalldetektoren på flyplassen, og gi denne begrunnelsen. De har jo ingen reell autoritær makt over deg, så det burde vel ikke by på noen problemer... Alt de har å bruke mot meg er fysisk maktbruk. De kan ikke bestemme hvor jeg skal befinne meg i universet. På en annen side, jeg kan respektere deres stillinger og posisjoner i samfunnet fordi samfunnet er bygd opp sånn. Jeg ser jo at dette er et system som stort sett funker, og innser at jeg må selv være en brikke i spillet for at det skal funke. Men jeg MÅ ikke gjøre noe som helst. Endret 17. juli 2011 av ikkespisgress Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Alt de har å bruke mot meg er fysisk maktbruk. De kan ikke bestemme hvor jeg skal befinne meg i universet. På en annen side, jeg kan respektere deres stillinger og posisjoner i samfunnet fordi samfunnet er bygd opp sånn. Jeg ser jo at dette er et system som stort sett funker, og innser at jeg må selv være en brikke i spillet for at det skal funke. Men jeg MÅ ikke gjøre noe som helst. Jepp, statens voldsmonopol er riktig, enten man liker det eller ei. Man må selvsagt ikke gjøre noe som helst, men man må altså ta konsekvensene av dette valget på en eller annen måte uansett. Forøvrig skjønner jeg godt hva du mener, og beklager om innlegget mitt ble oppfattet veldig krast eller i overkant ironisk. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 (endret) Det går bra, jeg syntes det var morsomt. Jeg var jo også veldig ekstrem i mine meninger. Ble bare litt "fra meg" fordi jeg syntes 5000 var vel i overkant! Endret 17. juli 2011 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Du skal være sjeleglad at du ikke våkna opp i glattcella med bot på 10k. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg