Gå til innhold

SC2: [Løst] Får ikkje logga på battle.net

Anbefalte innlegg

Kvar gong eg skal logga på Starcraft 2, får eg opp: Connecting to battle.net.

The game is awaiting response from Battle.net. The service may be temporarily unaviable or your internet connenction may be down......

Har internet, men får ikkje logga innpå!

Problemet starta, når eg skulle joina eit game -> players found, og ingenting meir skjer. Eg loggar ut og får den same meldinga. Etter et par forsøk er eg innpå igjen. Men no er det håpelaust, får ikkje logga innpå eingong.

Har restarta maskina og reinstallert spelet, prøvd repair toolet til SC2, men ingenting hjelper. Vil helst unngå å reinstallere maskina.... :/

Takk for svar! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja. Er altså innpå sjølve spelet eg ikkje får logga innpå!

Men ser no etter eg reinstallerte spelet, får ikkje SC2 kontakt med noko i heile tatt. Det vil ikkje starte auto update. Min SC2 versjon er no 1.02...

Edit: Vil nesten tru det er brannmuren som stenger, mn den gjer vel ikkje det heilt utan vidare. Windows brannmur har tillatt SC2 og Avira er skrudd av.

Endret av 657
Lenke til kommentar

Ja. Er altså innpå sjølve spelet eg ikkje får logga innpå!

Men ser no etter eg reinstallerte spelet, får ikkje SC2 kontakt med noko i heile tatt. Det vil ikkje starte auto update. Min SC2 versjon er no 1.02...

Edit: Vil nesten tru det er brannmuren som stenger, mn den gjer vel ikkje det heilt utan vidare. Windows brannmur har tillatt SC2 og Avira er skrudd av.

hmm vet for lite om slikt til å hjelpe deg, men alt av battle.net bruker vel 6112 som inkommende og utgående port (værtfall generelt)

uanz, tviler på at det hjelper å åpne den på brannmur/ruter, anbefaler heller å sende en mail til technical-support, blizz har normalt sett et veldi aktivt tech-support

PS: vist du allerede har gjort dette beklager jeg for point-dextringen

Lenke til kommentar

Vel, det endte opp med at reinstallerte PCn og formaterte HDD -> til ingen nytt. Problemet var der fortsatt.

Det var faktisk modemet sin feil. Fungerte fint etter eg resatte det. Det som var rart med det, var at eg kunne spela på alle PCar som var kopla til nettverket, bortsett frå min stasjonære... :S

Så har nokon det same problemet som meg. Og har nyleg fått oppgradert nettet frå telenor til 25Mbit og mottat eit multimodem ZyXEL P2812, så veit de kva problemet er ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...