RasmusKRiis Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Trenger litt tilbakemeldinger på dette bilde. Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Du er god på fotokunst(manipulere bilder og slikt), men syntes dessverre dette ble litt slitsomt å se på; ble litt for lyst=) Lenke til kommentar
per-erik Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Hei, hvis du hadde fått til å gjort treet mørkere hadde ihvertfall jeg likt bilde bedre. komposisjonen er grei syns jeg. P-E Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Hei, hvis du hadde fått til å gjort treet mørkere hadde ihvertfall jeg likt bilde bedre. komposisjonen er grei syns jeg. P-E Det tror jeg også kan fungere. En annen ting å prøve, er å komme tilbake en tåkete dag og ta bildet på nytt. Tåke fungerer mye bedre som high-key enn sterkt sollys - forhold som jeg mistenker dette bildet er tatt under. Lenke til kommentar
opticus Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 det er ikke noe bilde der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå