tom waits for alice Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 "Great minds discuss ideas; Average minds discuss events; Small minds discuss people." - Eleanor Roosevelt Geir 1 Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Alle sammen: det er faktisk ikke sikkert at denne barnehagen er slik som det fremgår av teksten Wyrd linket til. Jeg sendte e-post til noe som het Egalia i går, men har ikke fått svar. De trodde sikkert jeg var gal ettersom jeg la ved linken. Jeg vurderer å kontakte et svensk utdanningsdirektorat eller hva det heter der borte for å komme til bunns i det. Mener du at barnehagen er oppdiktet? Dagbladet har også skrevet om den nå: http://www.dagbladet.no/2011/06/28/nyheter/utenriks/kjonnsdebatt/17087289/ Her er rektor ved Egalia, Lotta Rajalin: Haha det så jo ut som en halvmann. 1 Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Som på stortinget. Ja, er det ikke rart at det er slike degenererte fjols som pusher en slik policy? Det er nok i større grad en biologisk faktor bak denne politikken enn hva folk flest vil vedgå. Lenke til kommentar
Lime Canes Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Hvorfor er hun degenerert? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Jeg forstår egentlig ikke hva som er så spesielt med saken. Dette er ingenting iforholdtil propagandaen i norske skolebøker, eller kvoteringen som noen ønsker og de drev på med dette på 70-tallet. Jeg tviler på at det fungerer, men er ikke spesielt skremt over at en privat barnehage i Sverige innfører en tåpelig modell som trolig ikke vil fungere. Jeg er litt enig, naivt er det kanskje, men jeg ser ikke for meg dette vil skade barna nevneverdig heller, de blir vel omtrent som andre når de vokse opp. AtW Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Hvorfor er hun degenerert? 1. Hun ser ut som en mann 2. Hun forsøker å nekte barna å snakke om kjønn. Lenke til kommentar
Lime Canes Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Det begrepet der frykter jeg det vil gå inflasjon i etter hvert. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Se ut som mann = ha på seg lite sminke Er ikke det moro? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Så man er degenerert om man er uenig med deg GiE? Lenke til kommentar
Wyrd Skrevet 2. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2011 (endret) Så man er degenerert om man er uenig med deg GiE? Om man forsøker å late som at kjønn ikke eksisterer, og kaller både gutter og jenter for "hen", for ikke å glemme at så og si hver eneste barnebok de kjøper inn handler om homofile ektepar mens alt tradisjonelt europeisk sensureres: ja... da er man nok litt degenerert. Endret 2. juli 2011 av Wyrd 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå