Gjest Slettet+56132 Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Velkommen Jeg selger noen gjenstander, og har markedsført det med annonse osv. Gjenstandene er ikke ulovlige. Men jeg har fått en henvendelse fra en journalist, som vil ha et intervju angående dette salget, vil han gå langt for å få tak i info, dersom jeg nekter journalisten intervjuet? Han kan for eksempel kontakte meg via en anonym epost, og late som han er en kunde. Jeg bør ligge under radaren med dette salget. Søker gjennomtenkte svar... Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Ville nok vært enklere å svare om du skrev hva du har til salgs. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Ville nok vært enklere å svare om du skrev hva du har til salgs. Eneste jeg kan si er at gjenstandene er svært ettertraktet, og folk vil betale mye for å få de. Tilbake til topic, vil en journalist gå langt for å publisere sin story om et hvilket som helst tema? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Om et hvilket som helst tema? Nei, det vil han ikke. Det avhenger selvsagt av nyhetsverdien i storyen. Som vi ikke kan si noe om siden vi ikke vet hva du skal selge. Geir Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 La oss si at gjenstanden har en allmenn interesse, alle kan benytte gjenstanden. Men det er sjelden at man kan få tilgang til en slik gjenstand. Journalisten vil vite hva gjenstanden koster, hvor mange og hva de går for. Jeg kan si at det vil være en interessant artikkel dersom journalisten får publisert den. Mer enn dette kan jeg ikke si. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Nå ble jeg nysgjerrig, hva selger du og hva koster det? Tilfelle jeg skulle hatt en/et. Journalisten kan gå både kort og langt for å finne ut av ting. Er ikke akkurat en fasit eller formel på det. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Mer enn dette kan jeg ikke si. Fair nok. Men da kan heller ingen gi deg et godt svar. Geir 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Jeg selger ingenting til noen på forumet, dessuten så er salg og kjøp på forumet forbudt. Eneste jeg er ute etter er bare hva er det som er vanlig for journalister å gjøre når de møte motstand angående sin story? gir de opp eller går de så langt som det er nødvendig for å høste informasjonen? (så lenge det gir mer enn det det koster). Mer enn dette kan jeg ikke si. Fair nok. Men da kan heller ingen gi deg et godt svar. Geir Nei, jeg kan ikke si noe fordi da blir brukerkontoen knyttet til slaget, og det vil oppstå lekkasjer som jeg ikke vil ha kontroll over. Alt jeg spør om er hvordan gjør journalisten jobben sin? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Vi kan ikke vite hvordan èn spesifik journalist jobber. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Spørsmålet stilles dumt syntes jeg. Noe alá "jeg har et snøre, er det langt nok til å fiske med?" 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Jeg kan komme med et eksempel som har ingenting med salget å gjøre. Det har vært et drap, journalisten vil ha et bilde av offeret i etterkant når familien er varslet, men så vil ikke familien gi journalisten et fint bilde av offeret, sa dermed tar journalisten et hvilket som helst bilde av offeret uansett hvor stygt det er og bruker det. Denne situasjonen illustrerer at journalisten vil gå langt for å oppnå sitt mål, med å publisere storyen sin. Dere har fått nok informasjon til å spekulere frem et eksempel som passer med de parameterne som jeg har satt, og dermed vurdere det deretter. Jeg kan ikke vurdere dette selv siden jeg sitter oppi det selv. Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Hvor mye kan du få for denne gjenstanden da? Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Få et familiemedlem eller en kompis som kjenner til den, og la dem vurdere dette. Vi har ikke nok info, og du er ikke villig til å gi oss den heller. Så spør en som vet noe om det. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Poster her i tilfelle det blir en story og den blir linket her. Må vite hva som selges Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Sikkert en jævlig dyr bil. Ala Koeningsegg eller noe slikt. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Føler det er noe skumlere enn det... Ettersom det er av allmenn interesse... Atombombe høres mer sannsynlig ut. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Men jeg har fått en henvendelse fra en journalist, som vil ha et intervju angående dette salget, vil han gå langt for å få tak i info, dersom jeg nekter journalisten intervjuet? Han kan for eksempel kontakte meg via en anonym epost, og late som han er en kunde. Jeg bør ligge under radaren med dette salget. Hva er det han vil vite som du ikke vil fortelle, men som du kunne ha fortalt en reel kunde? 1 Lenke til kommentar
Espyy Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Men jeg har fått en henvendelse fra en journalist, som vil ha et intervju angående dette salget, vil han gå langt for å få tak i info, dersom jeg nekter journalisten intervjuet? Han kan for eksempel kontakte meg via en anonym epost, og late som han er en kunde. Jeg bør ligge under radaren med dette salget. Hva er det han vil vite som du ikke vil fortelle, men som du kunne ha fortalt en reel kunde? Instruksjoner på hvordan mordvåpenet fungerer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Men jeg har fått en henvendelse fra en journalist, som vil ha et intervju angående dette salget, vil han gå langt for å få tak i info, dersom jeg nekter journalisten intervjuet? Han kan for eksempel kontakte meg via en anonym epost, og late som han er en kunde. Jeg bør ligge under radaren med dette salget. Hva er det han vil vite som du ikke vil fortelle, men som du kunne ha fortalt en reel kunde? Han vil vite pris, antall, og hva de går for. Kunden vil bare få vite at jeg har gjenstanden tilgjengelig og prisen for den. Jeg kan ikke fortelle dere denne informasjonen fordi da blir brukerkontoen min knyttet til dette, og det vil også oppstå lekkasjer, noe som kan føre til personidentifisering. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Han vil vite pris, antall, og hva de går for. Kunden vil bare få vite at jeg har gjenstanden tilgjengelig og prisen for den. Står ikke pris og antall i annonsen? Du gjør som du vil, jeg skjønner bare ikke helt hva journalisten vil vite av deg som han ikke kan finne ut selv. Men nok om det, lykke til med salget! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg