AnomymBruker123 Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Hei. Lurer på om jeg trenger å ettersende vitnemål, når det er elektronisk? Ser at det står i nettsøknaden at det er komt en oppdatering på vitnemålet. Er altså bare dette vitnemålet jeg trengte å evt. ettersende, siden jeg sendte alt det andre med følgebrevet. Takk for svar! Lenke til kommentar
username- Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Lurer på det samme! Ved private høyskoler/universiteter må man vel gjøre dette, men hva med offentlige? Har de ikke tilgang til vitnemålet vårt via Samordnaopptak? Lenke til kommentar
Dipol Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Så lenge du søker via samordnaopptak, og det vitnemålet som ligger inne der er korrekt er det ikke nødvendig å sende inn noe. Lenke til kommentar
Yumekui Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Rådgiver ved skolen der jeg gikk sier at en BØR sende inn vitnemål på papir også, i tilfelle det skulle være noe tull med det elektroniske. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Du kan selv gå inn å se på det elektroniske for å se om det er noe tull med det. Lenke til kommentar
AnomymBruker123 Skrevet 28. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2011 Da lar jeg være å sende inn Det ligger fint ute i nettsøknaden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå