Stian-89 Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Jeg hadde 25 GB ledig på C stasjonen. Så gikk jeg inn på Legg til/fjern programmer og fjernet programmer jeg ikke bruker på over 1 GB, men det står at jeg fortsatt har 25 GB igjen på C stasjonen. Er det jeg eller C stasjonen som er feilen? Lenke til kommentar
Danko Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Uhm mulig et dumt spørsmål, men har du husket å tømme søppelkassa? Lenke til kommentar
Stian-89 Skrevet 1. august 2003 Forfatter Del Skrevet 1. august 2003 Jeg er kanskje dum, men ikke så dum Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Bruker du XP, og system restore? Det bruker diskplass Bruker du Norton AntiVirus? NAV tar vare på alt som blir slettet som standad, egenskaper på søppelkurv og deaktiver alt Norton greiene, og slett filene som er tatt vare på. Slett innhold i temp mapper Sjekk om avinstallasjonsprogrammet faktisk _slettet_ programmet, kan hende kun snarveier og lignende ble slettet Lenke til kommentar
Stian-89 Skrevet 2. august 2003 Forfatter Del Skrevet 2. august 2003 Bruker du Norton AntiVirus? NAV tar vare på alt som blir slettet som standad, egenskaper på søppelkurv og deaktiver alt Norton greiene, og slett filene som er tatt vare på. Takk:) Det virket.. Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Bærre hyggelig, ganske teit at det blir aktivert som standard, uten noen om helst informasjon, eller spørsmål om det skal bli aktivert ved installasjon... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå