Kristian86 Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Denne maskinen skal du kunne rulle ut Fremtidens laptop? Lenke til kommentar
igxx Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 har dere glømt at dokker sa akuratt det samme, og viste samme pc for 1-2 mnd siden? Lenke til kommentar
DeepW Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 har dere glømt at dokker sa akuratt det samme, og viste samme pc for 1-2 mnd siden? ja dette var skikkelig deja vu... 2 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Var det ikke akkurat samme video også? Lenke til kommentar
Kjellvez Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 jeg skjønner ikke... kan ikke se at det er noen ny info i denne saken. http://www.hardware.no/artikler/denne_rulles_sammen/93318 Spar oss for hjernedød resirkulering av artikler. Kunne iallefall lagt ved en lenke til forrige artikkel. Lenke til kommentar
Qweel Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 ny og bedre video siden forrige artikkel, jeg syntes forstatt at denne bærbare pcen ser utrolig slick ut Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Z9Cy2AAy Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 ser for meg at det blir forferdelig å skrive på. Jeg har en touch-mobil som de fleste, men jeg synes det er grusomt å skrive på i forhold til skikkelige taster. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Siden det er et designfirma som kom med dette, går jeg utifra det er leeenge til noe slikt ville kunne rulles ut på markedet. Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Jeg ble distrahert av måten han gikk på i begynnelsen... Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Tror faktisk det vil funke. En fix måte å flytte høyttaler, powersupply og kanskje noen andre komponenter ut av laptopen på slik at man unngår endel varmeutvikling. Tenker dessuten at den høyttalern faktisk kan levere litt godlyd Lenke til kommentar
srbz Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Var det ikke akkurat samme video også? Videoen i denne artikkelen ble lenket av en bruker i tråden til den forrige artikkelen, dagen etter den ble publisert. Så jah, gammelt nytt. Lenke til kommentar
SoiRaM Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Men drar den Crysis? Jaja, alt top helst helst 16x AA o.l Eller kanskje om du klarer å innstalere det skal være nokk? Lenke til kommentar
Dr.NoNo Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Ja, det burde være nok å skrive om av tech der ute i den store interessante verden istedenfor å gjenta et oppgulp som dette. Originalitet: stryk Innhold: stryk Valg av emne: direkte gjentagelse = stryk Ble jeg engasjert? Ja, til å skrive denne stryk-kommentaren... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå