dogcow Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Hei. Kjæresten har så lyst til at vi skal bli fotografert, så jeg tenkte kanskje å kjøpe time hos fotograf til henne i bursdagsgave. Men jeg sliter veldig med å finne ut hva det vil koste, og hvem jeg bør gå til. Jeg forstår at mange har hatt god erfaring med fame ol, men det blir for dyrt. Et generelt problem slik jeg ser det, er at om man faktisk vil ha noen av bildene som har blitt tatt, så blir det kostende mye mer enn timen i seg selv. Og jeg forutsetter jo at vi blir fornøyde. Lurte derfor på om noen her har tips til fotografer som fotograferer par og som har rimelige priser, spesielt på etterbestilling, da timesprisene generelt er greie. Håper dette er riktig fora. Lenke til kommentar
War Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 (endret) http://www.degogdine.no/ Disse er bra og 6 ganger billigere en FAME hvis dette stemmer Alle bildene levert på betraktnings CD (både i farge og sort/hvitt). Skal selv dit om noen uker. På FAME opplevde jeg at de tok for eks 40 bilder, ga oss ett utprintet. Så sa de at de lagrer bildene i 6 mnd, og da slettes de. Rettighetene kunne vi kjøpe på en cd for 6K. Når du sitter der med levende lys i taffelmusikk og ser på alle de 39 bildene de skal slette så føler man seg fort pliktig til å kjøpe alle. Kanskje ikke du men dama. Endret 27. juni 2011 av War Lenke til kommentar
arthon Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Er vel for sent ute med dette, men i Trondheim ville jeg kontaktet Fashion Foto. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Er vel for sent ute med dette, men i Trondheim ville jeg kontaktet Fashion Foto. Fotofashion. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå