NoLimit_^ Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Duke Nuke'm Whenever er det visst... det er nok duke nukem forever. Stakkar ikke mye sans for humor du , han mente nok det som en spøk. Fint at internetten har utviklet seg til at man kan finne ut om en person har god sans for humor eller ikke, etter en setning på et spillforum... Skjønte jo at oblivian ikke trudde spillet het duke nukem whenever, men når han skriver whenever; så antyder det at det faktisk er en sjanse for at spillet kommer ut, som jeg ikke tror det er, ergo forever. Som sagt; visse folk som visstnok jobber på duke nukem forever, har drevet på med andre ting i lang tid. Jeg tar infoen min fra gamespy.com , der sier de å at det er lite trolig at spillet vil se dagens lys... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 gleder meg til den dagen george broussard må innrømme at spillet aldri ser dagens lys.. 3drealms forumet kommer til å oversvømmes så til de grader Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Ja, det merkelige er at DNF forumet er like aktivt ennå... Den store greia der nå er at George ikke har vært innom på en måned! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 lol, han har tatt ut penga og stukke av Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 de gir opp, og releaser den beta-saken de sikkert har liggenede som et xbox-spill.... Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Som sagt; visse folk som visstnok jobber på duke nukem forever, har drevet på med andre ting i lang tid. Jeg tar infoen min fra gamespy.com , der sier de å at det er lite trolig at spillet vil se dagens lys... Gi meg en direkte link til siden som påstår det.... Hva i all verden har Gamespy med dette å gjøre? værre samling av inkompetente nettjournalister skal du lete lenge etter. De vet ikke noe som helst om utviklingen av DNF, 3DR har ikke sluppet noen utenfra på over ett år (det var bare en kamerat (tidligere medarbeider) og sønnen hans som stakk innom fordi gutten ville se DNF). DNF-teamet er i fullt arbeid med spillet, de ansetter jo nye folk til DNF-teamet hele tiden. (Her forleden kom det en programmerer til staben, og nå leter de etter en animatør) Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Det er riktig som han sier at mange siter og journalister hevder det. På den annen side så sier 3DRealms noe annet. Klart DNF kommer ut. Jeg tror ikke det kommer ut noe info før dagen før det kommer ut. De gjør nok et nummer ut av at de er 3-4 år etter skjema... :wink: Bl.a. www.gamespot.com antar at DNF ikke kommer ut fordi da Take2 viste den kommende line-up'en sin, så var ikke DNF der. Den har alltid vært der før... Betyr ikke en dritt. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Take2 har jo beklaget seg for den glippen på forrige pressekonferanse, det endte opp med en liten krangel mellom 3DR og Take2. Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Ja ser har, håper det er en missforståelse.... http://www.halflife2.net/forums/showthread...p?threadid=3343 Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Vi får bare se hva tiden bringer........ Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Så lenge tiden bringer HL2 er det ingen grunn til å dø... man man kan jo godt hyle og skrike litt i mellomtiden. Håper seff at det kommer i tide, men hvis en forsinkelse må til for at det skal bli verdens beste spill, kan jeg godta det. Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Man kan jo se en NY!! HL2 video mens man venter..... http://www.gamershell.com/download_2974.shtml Njaal EDIT: Den er ikke ny..... Men endel av det som ble vist på E3 Men i kjempegod kvalitet.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå