Gå til innhold

HL2 forsinket.

Anbefalte innlegg

Duke Nuke'm Whenever er det visst...

det er nok duke nukem forever.

Stakkar ikke mye sans for humor du :lol: , han mente nok det som en spøk.

Fint at internetten har utviklet seg til at man kan finne ut om en person har god sans for humor eller ikke, etter en setning på et spillforum...

Skjønte jo at oblivian ikke trudde spillet het duke nukem whenever, men når han skriver whenever; så antyder det at det faktisk er en sjanse for at spillet kommer ut, som jeg ikke tror det er, ergo forever.

Som sagt; visse folk som visstnok jobber på duke nukem forever, har drevet på med andre ting i lang tid.

Jeg tar infoen min fra gamespy.com , der sier de å at det er lite trolig at spillet vil se dagens lys...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

gleder meg til den dagen george broussard må innrømme at spillet aldri ser dagens lys..

3drealms forumet kommer til å oversvømmes så til de grader :)

Lenke til kommentar
Som sagt; visse folk som visstnok jobber på duke nukem forever, har drevet på med andre ting i lang tid.

Jeg tar infoen min fra gamespy.com , der sier de å at det er lite trolig at spillet vil se dagens lys...

Gi meg en direkte link til siden som påstår det....

Hva i all verden har Gamespy med dette å gjøre? værre samling av inkompetente nettjournalister skal du lete lenge etter. De vet ikke noe som helst om utviklingen av DNF, 3DR har ikke sluppet noen utenfra på over ett år (det var bare en kamerat (tidligere medarbeider) og sønnen hans som stakk innom fordi gutten ville se DNF). DNF-teamet er i fullt arbeid med spillet, de ansetter jo nye folk til DNF-teamet hele tiden. (Her forleden kom det en programmerer til staben, og nå leter de etter en animatør)

Lenke til kommentar

Det er riktig som han sier at mange siter og journalister hevder det. På den annen side så sier 3DRealms noe annet. Klart DNF kommer ut. Jeg tror ikke det kommer ut noe info før dagen før det kommer ut. De gjør nok et nummer ut av at de er 3-4 år etter skjema... :wink:

Bl.a. www.gamespot.com antar at DNF ikke kommer ut fordi da Take2 viste den kommende line-up'en sin, så var ikke DNF der. Den har alltid vært der før... Betyr ikke en dritt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...