Gå til innhold

HL2 forsinket.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tenk om utviklerne sier: Vi trenger mere tid, spillet er langt fra ferdig, masse bugs enda etc.

Valve: "Nei, vi treng pengan, å vi har jo allerede 3 mill. forhåndsbestillinge"

så ender vi opp med et praktisk talt uspillelig half-life 2 :cry:

Huff.. men Gabe sier jo at de er i rute?
Lenke til kommentar
Duke Nuke'm Whenever er det visst...

det er nok duke ukem forever.

Husker jeg så en film av spillet og ble mektig imponert, men nå er all hypen død, grafikken er utdatert, og spillet kommer nok til å være bak half-life 2 og doom III gameplaymessig om det kommer.

På hjemmesiden til de som lager DNF, så står det under: "Disse jobber på DNF" navn som har drevet på med andre ting i flere måneder. :-?

Lenke til kommentar
Duke Nuke'm Whenever er det visst...

Husker jeg så en film av spillet og ble mektig imponert, men nå er all hypen død, grafikken er utdatert, og spillet kommer nok til å være bak half-life 2 og doom III gameplaymessig om det kommer.

På hjemmesiden til de som lager DNF, så står det under: "Disse jobber på DNF" navn som har drevet på med andre ting i flere måneder. :-?

1) Grafikken på DNF nå er laaaaangt fra det som er vist noen plass, og den kommer nok til å være bra! Kanskje ikke cutting edge, men helt akseptabelt.

2) Hypen er død fordi de vil den skal være det...enkelt å hype opp et slikt spill igjen.

3) Å komme BAK Doom3 gameplaymessig tror jeg blir vanskelig! Doom3 kommer først og fremst til å være grafikk og stemning, ikke gameplay.

4) De har innrømmet å hatt mange problemer under utviklingen, også å ha startet på ny et par ganger. I følge (en etterhvert smule ydmyk) George Broussard er det først det siste året de endelig har kommt seg på rett vei igjen.

[/off topic]

Tror vi skal vente og høre hva Valve selv har å si om saken. Eksterne utgivere har en tendens til å leve i sin egen verden...

Lenke til kommentar
tenk om utviklerne sier: Vi trenger mere tid, spillet er langt fra ferdig, masse bugs enda etc.  

Valve: "Nei, vi treng pengan, å vi har jo allerede 3 mill. forhåndsbestillinge"  

så ender vi opp med et praktisk talt uspillelig half-life 2

Mulig du vet det, men det ser ikke slik ut i denne posten her; Valve = utviklerne.

På hjemmesiden til de som lager DNF, så står det under: "Disse jobber på DNF" navn som har drevet på med andre ting i flere måneder.

Jeg lurer litt på hvordan du vet at grafikken er utdatert siden ingen har sett noe som helst media av spillet siden 2001...og gameplay? Jeg regner med du har besøkt 3DR?

Lenke til kommentar

Det som kanskje er litt skummel med DNF er at den bruker enginen til Unreal fremdeles, selv om de seff har kodet mye selv.

Spilte forøvrig Duke her om dagen med en av disse OpenGL emulatorene. Duke kicks ass, fremdeles! Forøvrig har vel aldri Duke vært det råeste spillet sånn grafikk-messig selv om det selvfølgelig den gangen også var bra. Men det var jo Blood, osv også. Det var vel mer det at så og si alt var interaktivt, dødsfete maps og veldig bra humor.

Duke ligger svært høyt på lista mi, sammen med bl.a. Half-Life, osv...

Lenke til kommentar
Det som kanskje er litt skummel med DNF er at den bruker enginen til Unreal fremdeles, selv om de seff har kodet mye selv.

Det er jo det som er minst skummelt...

3DR begynte med Unreal Tech litt før Unreal Tournament kom ut, og derfor var den første versionen de fikk fra Epic samme versionen som UT er basert på. Siden da har 3DR mottatt engine updates fra Epic med en gang de har blitt ferdig. 3DR har imidlertid sagt at de ikke har brukt alt av engine updates, men har plukket ut det de ville ha selv. I teorien kan de nå bruke en motor som ligger foran Unreal2/Unreal Tournament 2003 i teknologi....antageligvis ligger de foran, de skreddersyr jo tross alt motoren selv i tillegg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...