Gå til innhold

Enorm ventetid hos MPX…


Anbefalte innlegg

Jeg bestilte et Panasonic GH2 fra MPX.no for en evighet siden, og leveringsdatoen bare utsettes og utsettes konstant.

 

Nå er jeg så forbanna lei at jeg ønsker å bare kansellere hele ordren. Når jeg gleder meg som en unge til julaften i påvente av mitt første ordentlige kamera for filmbruk, blir jeg forferdet over den evige ventingen som har pågått nå i rundt 6 uker mens det opprinnelig bare skulle være 10 dager.

 

Mitt spørsmål nå er om det går an i å få tak i dette kameraet på andre måter? Noen som kan anbefale utenlandske forretninger som er billige og trygge?

 

Orker snart ikke å vente lengre på å ta heftige og vakre bilder i tillegg til berikende og fargerike filmer :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan også være at de har utsolgt. Så når de får inn nye ordere, så er de allerede solgt til andre kunder, så må du vente på en ny levering.

 

Uansett, jeg hadde nok avbestilt så kjøpt en annen plass. Ventetid er noe dritt :ph34r:

 

Ja, har siklet på den hos Japan Photo lenge, mulig jeg bare avbestiller og kjøper derfra heller. Dem er vel også geniale på service og kompetanse har jeg hørt.

Lenke til kommentar

Kan også være at de har utsolgt. Så når de får inn nye ordere, så er de allerede solgt til andre kunder, så må du vente på en ny levering.

 

Uansett, jeg hadde nok avbestilt så kjøpt en annen plass. Ventetid er noe dritt :ph34r:

 

Ja, har siklet på den hos Japan Photo lenge, mulig jeg bare avbestiller og kjøper derfra heller. Dem er vel også geniale på service og kompetanse har jeg hørt.

 

Ordren hos MPX er kansellert da de ikke svarer på mine mail.

 

Nå bestilt fra Japan Photo :D

 

EDIT: Herregud å jeg gleder meg nå :D :D :D haha lol

Endret av Tussi18
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...